najki Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Finnes det et veiledende antall arbeidsstasjoner per IT-medarbeider? Eller for å si det med andre ord, hvor mange brukere/arbeidsstasjoner er det vanlig at hver IT-medarbeider har å ta seg av? Hvis noen vet om det er utarbeidet noe slikt, og gjerne med link til vil jeg gjerne tipses om dette! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) mitt "team" på 2 personer til sammen deler på 13 pc`r standard antall klienter på jobb er vel 3 eller 4 + noen felles, noe mer veiledende enn det har jeg nok ikke. tror det varierer ganske mye fra sted til sted. jeg har aldri hørt om noe mal eller standard på noe om dette... edit: tviler på at noe mer enn 2 er nødvendig for de fleste arbeidsplasser, 1 er vel ofte greit... edit: eller var det antall klienter de har ansvaret for og ikke det de selv jobber på? klient pr it-arbeider stiger etterhvert som nettverket er større. Endret 25. november 2008 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå