Gå til innhold

BK: Fredriksten festning om natten


CFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske så enig med Carny om refleksjonene i vannet, de ble litt dominerende, syns også "stjernene" fra lyktene ble litt store.

Brukt noe form for filter??

ellers var det et sinsykt tøft bilde, og fikk med en gang en fantasy følelse.

 

Edit: feil navn

Endret av sttrons
Lenke til kommentar

Jeg har et tips. Om du drar opp til Rød Herregård og studerer infoskiltet der.. Så ser du at de har et gravsted i herregårdsparken. Når du kommer til gravstedet så ser du at du har noen knauser til venstre for det. Der oppe er det ett sted du har fri sikt til festningen mellom træren og får en veldig fin vinkel, du tar nesten bildet "rett på" og kan bruke trær til innramming om du vil.

 

--

Edit: Det var ikke meg som sa det om vannet. :devil:

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
Festningen forsvinner i bildet med tanke på alt av lys osv som er i fokus i forgrunn. ellers ett greit bilde.

Det var det som var meningen å få bybroene foran festningen, men skal se etter noen andre steder å stå.. På andre siden av broene kanskje..

 

Jeg har et tips. Om du drar opp til Rød Herregård og studerer infoskiltet der.. Så ser du at de har et gravsted i herregårdsparken. Når du kommer til gravstedet så ser du at du har noen knauser til venstre for det. Der oppe er det ett sted du har fri sikt til festningen mellom træren og får en veldig fin vinkel, du tar nesten bildet "rett på" og kan bruke trær til innramming om du vil.

Ja har løpt orientering der så er ganske kjent i det området.. :p Eller så kan jeg bare gå opp på Rødsfjellet så er det ikke like langt å gå :p

Endret av gilera
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...