güner Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Vet at XP har innebygd Remote desktop host program. Er interessert i å bruke det i win2k. Har testet andre programmer som VNC, men føler at det går tregt. Kan jeg laste ned "host" programmet noe sted. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg bruker Remote Administrator og er ganske fornøyd med det. Er kanskje litt tregt, men det går greit. www.radmin.com Lenke til kommentar
güner Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Må nok si at jeg er mest interessert i remote desktop, hvis det er mulig da. Brukt det en del på server, og syntes det er meget bra. Fordelen er at det krever lite data over nettet. Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Skal du bruke microsoft sin remote så må man ha en terminal server for windows 2000. Lenke til kommentar
güner Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Så det er eneste muligheten? Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Ja, men man kan laste ned remote klienten for windows 2000 sånn at klienten blir lik XP. Men skal man sette opp en Windows 2000 PC som skal bli fjernstyrt via softwaren til microsoft må man ha terminal server. Hvis ikke så blir det Pcanywhere eller lignende programmer. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 NetOp er bra, men det koster noen kroner da... Men det er mye bedre enn MS sin remote desktop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå