fargoth Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Top 10. Annet enn det som står på listen drikkes bare en gang i skuddåret. Solo f.eks har jeg ikke drukket på sikkert 10 år. 1. Coca-Cola 2. Grans Julebrus 3. Dr. Pepper 4. IRN-BRU 5. Urge 6. Vanilla Coke (Acquired taste formoder jeg..) 7. Cherry Coke 8. Orangina 9. Fanta Exotic 10. Mountain Dew Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 CocaCola, julebrus og urge er de beste etter min mening Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 6. Vanilla Coke (Acquired taste formoder jeg..) Vel, det tror jeg også er ganske få jeg vet om som liker Vanilla Coke, men jeg har faktisk en del venner som liker den, men de er til gjengjeld de eneste jeg vet om som liker den, i tillegg til meg. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 MMMMM.... Fanta! Ellers må jeg si det er godt å se at flere liker julebrusen sin rød, på glassflaske og fra Grans Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 MMMMM.... Fanta! Ellers må jeg si det er godt å se at flere liker julebrusen sin rød, på glassflaske og fra Grans veit ikke om jeg har smakt den fra grans faktisk. Men julebrus som er rød på glassflaske er best! Lenke til kommentar
Looke Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...Ubuntu_Cola.jpg FANTASTISK BRUS KNUSER COCA COLA PÅ ALLE PUNKTER!!!!!1111111111 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Beste brusen....vanskelig spørsmål men må nok si "Brus" Lee Eg går heller for "Brus" Springsteen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...Ubuntu_Cola.jpg FANTASTISK BRUS KNUSER COCA COLA PÅ ALLE PUNKTER!!!!!1111111111 Uenig. Det er bare navnet og den politisk korrektheten ved Fair Trade-aspektet som slår Coca Cola. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Beste brusen....vanskelig spørsmål men må nok si "Brus" Lee Eg går heller for "Brus" Springsteen. Bah. Jeg vet det er på tide å legge seg når jeg faktisk lo godt av den. Men angående brus.. Det er vel flest Urgeflasker i kjøkkenskapet, bør forresten pantes snart. Så jeg må vel kanskje si at Urge er favoritten.... et bittelite trappetrinn over Coca-Cola Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Fanta synes jeg er best. Det avhenger ganske mye av hvilken forfatning jeg er i. Er jeg tørst er Fanta best, skal jeg spise kjøtt er f.eks en annen brus bedre. Men gjennomsnittlig er Fanta best. Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg synes det er Fanta, men ikke i flaske. Den må serveres i stort ølglass, kald og med isbiter. På andreplass har jeg Sprite. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Coca Cola Classic i ølglass med isbiter topper alt. Deretter kommer Fanta Classic og Schweppes Grape. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Smakte en import Cola på Deli De Luca som var god. Sugar Cane Cola het den, laget av en familiebedrift. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) "Eg går heller for "Brus" Springsteen" Jeg høyner med "Brus" Banner...den brus'n er grønn seff Teletubbiekid blei EID.....three times no less lol Cherry Coke høres faktisk litt godt ut........ Endret 5. desember 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 "Eg går heller for "Brus" Springsteen" Jeg høyner med "Brus" Banner...den brus'n er grønn seff Teletubbiekid blei EID.....three times no less lol Jeg ble EID av hva? Ordspill? :!: Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 kola på glassflaske er best. ca ett år siden nå. det går nok et ytterligere år før jeg finner den igjen. men best er den. og dyr. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Coca cola er best, men det er også godt med Hamar/Lillehammer julebrus til jul. Endret 7. desember 2008 av JumboJet84 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 14 kr for en boks med brus.....jeg ble EID av Bunnpris :/ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 URGE, IRN-BRU og coca cola Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Cola og julebrus det går i her lagrer endel julebrus så eg har senere og. Noen som husker en blå brus kaldt Vinterbrus ellerr noe slikt? hylleblomst i den. selger den jo ikkje lengre :/ Endret 12. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå