Programvare Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei og ho! Etter bare få timer på en frisk xp, så har jeg klart å få noe skit inn her, uvisst hvordan. Jeg har skannet med MBAM og Hijackthis. Fjerna en haug med skit, men så fikk jeg plutselig bluescreen random. Når jeg prøver å starte opp pc-en nå, får jeg blue-screen etter ca. 10 - 20 sekunder inne i windows. Jeg har kjørt combofix og smithfraudfix i safe mode, og prøvd flere system restores, men den onde blue-screenen kommer uansett. MBAM og SAS nekter å starte opp i safe mode (får bare en haug med errormeldinger), så nå sitter jeg ganske fastlåst. Den blåskjermen som kommer opp er der et knapt sekund, så det er umulig å få med seg hva som står. Nå er jeg ganske desperat og sulten på litt hjelp. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Sjekk hva som står på bsod: I sikker modus går du til kontrollpanel->system->avansert. Klikk Innstillinger under "Oppstart og gjenoppretting" Fjern merket framfor "Start på nytt automatisk" Post gjerne combofix-loggen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Combofix-loggen har blitt borte vekk av en eller annen grunn. BSOD: http://dump.no/files/a3bb5c58ca95/IMG_2536.jpg Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Sjekk minnet. Rett spenning, prøv med en enkel brikke, kjør memtest. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hva med mbam-logg? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Nope. Alt forsvinner her. Bare drit i det. Formaterer heller på nytt. Var jo bare noen timer gammelt os uansett. 4 formateringa på 3 dager. Hurra windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå