LordOfDeath Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 hei! en kamerat av meg har isdn og har fått dobbel oppkobling... Hvordan får du endret til enkelt? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Øøhh koble ned den ene kanalen.Evt. slette oppkoblingen og lage to enkle. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 kan noen gi en nærmere forklaring? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Klikk:Start->Innstillinger->Nettverk og eksterne tilkoblinger->Opprett ny tilkobling->Neste->Ring opp til Internett->Jeg vil konfigurere tilkoblingen manuelt->Jeg kobler til via telefonlinjen og et modem-> Legg inn riktig info om modem, linje, telefonnr du kobler opp mot etc. Hvis du lager 2 oppkoblinger med hver sin linje så kan du koble til og fra dobbeltlinje ettersom det passer deg. Hvis du må ha mer hjelp så trenger du besøk av noen som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Nå husker jeg ikke hvordan det ser ut i andre operativsystemer enn Windows 2000, men der gjør man i hvert fall slik: Start -> Innstillinger -> Nettverk og eksterne tilkoblinger -> (høyreklikk den tilkoblingen han bruker, deretter egenskaper) -> Her er det krysset av på 2 "kanaler" (under generelt), ta vekk den ene haken (slik at kun 1 kanal er krysset av). Deretter trykker du OK, og VIPS så er han på enkel ISDN-linje Fremgangsmåten for å finne frem til denne plassen varierer fra operativsystem til operativsystem, men dersom du finner fram slik at du kan høyreklikke tilkoblinga og trykke "egenskaper", så finner du sikkert ut resten selv (Håper dette var forståelig) Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Kan og enkelt løses ved å kontorlere oppkoblingshastigheten modemet er satt til, og sette den til maks 64kbps, istedet for 128. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå