Gå til innhold

Valg av høytalere til Pioneer SC-LX71 ? Og litt problemer med oppskalering

Anbefalte innlegg

Hei. Har da akkurat bestillt en Pioneer SC-LX71 http://www.pioneer.no/no/products/42/98/40...LX71/index.html

Det jeg da trenger er hjelp til å finne høytalere til denne . Hadde tenkt å holde meg under 10 lapper og vil ha sub.

Har sett litt på CERWIN-VEGA HD-63 Høyttalersystem men føler at dette ikke vil gi lx71 rettferdighet med tanke på lyd...

Forslag?

PS: skulle ha RJ45..

Endret av NoNickAtAll
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde jeg handlet meg en LX71 så hadde CW vert det siste jeg hadde tenkt på når det gjaldt høyttalere.

Du nevner ikke noe om du skal ha 2.1 eller surround her?

Har lagt hele høytalerhandlingen på vent.

Jeg satt opp mine gamle Infinity Referance 61i, 1i og kappa senter. Funker det.. (har ikke sub enda)

Men en annen ting ! Synest ikke jeg får like bra bilde på dreamboksen min gjennom reciver som jeg gjør direkte med scart. Har en Samsung 42" plasma på hdmi og vanlig "phono Jack" (ikke sikker på navn , men det er kabel for analog bilde og ikke lyd) fra DB til reciver. (+optisk lyd) Har prøvd med forskjellige oppskaleringer og justeringer men ...

Tips?

Hilsen NoNickAtAll

Endret av NoNickAtAll
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hvilke bilde utganger har du å velge mellom på dreamboksen?

Jeg har egentlig prøvd overgang fra scart (som er i bruk nå) og S-Video.

På S-Video ble fargene helt rare uansett innstillinger på db og reciver.. Lyd går optisk..

Kjøp scart-> komponent kabel, så velger du YPbPr i A/V instillinger, da får du den beste bilde kvaliteten på Dreamboxer uten HDMI/DVI.

Endret av skyline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...