Shipwreck Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Tråden for oss som ikke drikker "voksenbrus." Noen der ute som tør å innrømme at de er ikke-drikkere? Jeg er førstemann ut. Endret 25. november 2008 av Shipwreck Lenke til kommentar
Foglen123 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tråden for oss som fortsatt ikke har begynt å drikke "voksenbrus" ennå. Noen der ute som tør å innrømme at de er ikke-drikkere? Jeg er førstemann ut. MEEG!! Å jeg er stolt av det! Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 MEGET bra! Det er bare å trenge seg på, folkens. Også nye avholdsmenn/damer kan skrive her! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 "Ennå"? Så du er ikke avholds, bare ikke gammel nok til å drikke? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Tør å innrømme? o_O Jeg liker ikke drikke meg full, så det stoppet jeg med ganske så raskt. Jeg er derimot ikke så hysterisk at jeg ikke kan nyte litt akohol hvis jeg skal ut. Jeg er "happy" nok uten å bli full . Endret 24. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 "Ennå"? Så du er ikke avholds, bare ikke gammel nok til å drikke? Joda, er gammel nok til å drikke. Har endret spørsmålsteksten litt. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 *rekke opp hånden* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå