Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noe å finne på i Trondheim

Gjest topic

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt tips til ting å finne på. Vi er to som aldri har vært i byen, og det er forventninger om at jeg skal finne på noe jeg og hun kan gjøre.

Vi er begge 22. Tenker på andre ting enn byfylla, noe vi kan gjøre på dag/kveldstid.

Noen steder man burde se, uten at det blir veldig kulturelt og kjedelig? Ting å finne på ellers, trøndere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
alder?interesser?tidsperiode?

hen sier vell ganske tydelig at begge er 22 år og at tidsperioden er på dag/kveldstid.

men jeg er ikke fra trondheim, så jeg hvet ikke hva dere kan gjøre på.. ;)

men jeg antar at trondheim er som hvilken så helt annen by, må da være no dere kan gjøre på.

Lenke til kommentar

Hva med cafebesøk på Bakklandet, Gå opp til festningen og se på utsikten, middag på solsiden?

Nidarosdomen er jo noe å få med seg hvis dere ikke har sett den før.

Ta en øl på Bari eller kos, dra på kino etterpå.

Pirbadet er oppe hele dagen hvis dere er spreke.

Er hun gira på litt skikkelig shopping er nordre gt en fin start og hvis hun har litt mer enn studielån å leve på er Carma en fin start å svi av litt penger på. På tvers går Tomas Angells gt med butikker som Bogart, Retro, Suuz og Cosmo hvor det også er godbiter å finne.

Ellers er Trondheim en pen by å se på, og det hele kan jo beskues over en middag i toppen av tyholttårnet;-)

Lenke til kommentar
Hva med cafebesøk på Bakklandet, Gå opp til festningen og se på utsikten, middag på solsiden?

Nidarosdomen er jo noe å få med seg hvis dere ikke har sett den før.

Ta en øl på Bari eller kos, dra på kino etterpå.

Pirbadet er oppe hele dagen hvis dere er spreke.

Er hun gira på litt skikkelig shopping er nordre gt en fin start og hvis hun har litt mer enn studielån å leve på er Carma en fin start å svi av litt penger på. På tvers går Tomas Angells gt med butikker som Bogart, Retro, Suuz og Cosmo hvor det også er godbiter å finne.

Ellers er Trondheim en pen by å se på, og det hele kan jo beskues over en middag i toppen av tyholttårnet;-)

Takk for tips. Noen som har flere forslag?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...