FrodeA Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei! Så i går filmen Initial D Drift Racer fra 2005, og fikk etterhvert totalt dilla på en sang som ble spilt cirka 3 ganger. Der var egentlig mye av min musikksmak i filmen, så jeg lurer herved på om noen vet hvor det går an å få soundtracket til denne filmen hen? Har google't som en gal, prøvd å søke på artisten som lagde musikken til UK-utgaven, oppsøkt Initial D forumer.. Og nå er jeg tom for ideèr! Hjelp! Mvh. Frode Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Skjekk rulle teksten? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Gjort det, men fant ingenting. Virket som om det var rulleteksten til den Japanske utgaven, selv om det var UK soundtrack.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 http://uk.imdb.com/title/tt0439630/soundtrack ? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Takker tjalla, men det er nok original-soundtracket. UK-soundtracket er lagd av en britisk artist/platekompani med navnet "Fuel". Virker nok som jeg må gi opp å finne det.. Endret 26. desember 2008 av »frodo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå