KarmaZ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg fikk idag et brev fra Politiet i forbindelse med en kjøretur som jeg ble tatt under i sommer. Kjørte med litt over grensen promille samt jeg har ikke lappen. Det som står i brevet er det at det i forbindelse med søknad om førerkortet er avslag(sperrefrist). Også står det: For dere vedkommende må De avvente søknad om førerrett til 26.01.09 Betyr dette at jeg etter den dato kan begynne på igjen å ta lappen å gjøre den ferdig? For utfra alt som står i brevet står det mye om og men, og de klarer ikke helt å bokstavere det helt. Står også om at det kan gjøres endringer i forbindelser med andre straffesaker. Håper noen har ord for dette, sånn at jeg kan være sikker. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 DEt betyr at den 26.01.09 kan du søke om å få sperrefristen løfta. Du kan ikkje lærekjøyre før du har fått ein bekrefta dato for oppheving av sperrefristen. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Oki. Er da ikke så lenge til 26. Januar. Så det overlever jeg! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå