Alliha Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 slutta med wow tidlig i år, men etter wotlk har eg hatt lyst til å begynna igjen. så mi oppgava til dykk er å komma med grunnar gode nok til å få meg til å starta igjen! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er ingen gode grunner. Er abre det samme omigjen, ikke verdt det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Den beste, og eneste grunnen, er fordi du har lyst. Kunne sikkert skrevet et 10 talls sider med hvorfor du skulle begynt med WoW igjen men gidder ikke, sløsing av tid. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Start igjen vist du ønsker og begynne å game WoW igjen, vist ikke så lar du vær, enkelt og greit. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Fordi det er det mest velpolerte og suksessfulle MMO'et på markedet. I tillegg kan det vel sies å være bra også? (Den egentlige grunnen er at WoW er heroin; det er umulig å la vær å vende tilbake ) Lenke til kommentar
159660 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) noen gode grunner til og starte med heroin? edit: Endret 25. november 2008 av 159660 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ingen grunn til å begynne med herion. Det er vel heller ingen vits å starte å spille et spill igjen basert på hva andre mener, liker man et spill så spiller man det, liker man det ikke så spiller man det ikke, er man usikker så venter man til man får lyst. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 så sant, så sant cpt, er ikkje noe annet svar Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Viss du trenger noe å fylle kjedlige kvelder med, er det ikke mye som slår det spør du meg. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Spiller du mye, go for it. Spller du 0-1 timer pr dag gå for noe annet. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 har begynnt igjen nå er ein tauren druid på *tenke seg om* terokkar, trur eg.. Heiter Delar og er level 9 atm xD Lenke til kommentar
Galathriel Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Vin Diesel spiller WoW. Need no other reasons. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Vin Diesel spiller WoW. Need no other reasons. pics or it didn't happen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er et flott tidsfordriv dersom man ikke har noe annet å gjøre.... og faktisk klarer å beherske seg. Noe jeg regner med at de fleste her uansett ikke har noen problemer med Lenke til kommentar
Galathriel Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 pics or it didn't happen Vi kan sitere wiki litt ihvertfall: "According to an interview with Curt Schilling, Vin Diesel has a huge interest in World of Warcraft, as evidenced by the installation of a computer game system on one of his cars." (saywhat, er ikke alt som står på wikipedia 100% trustworthy?) Og on-topic, som kanskje ikke er så viktig ettersom du trådstarter var igang igjen med wow: Come on, tenk på alle herlige folk der. Morsomme kvelder på Vent, spamming av guild chat og random laughs. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er et flott tidsfordriv dersom man ikke har noe annet å gjøre.... og faktisk klarer å beherske seg. Noe jeg regner med at de fleste her uansett ikke har noen problemer med Se der ja, noen som har skjønnt det. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 En som forstår mange av oss wowspillere! En god grunn til å spille wow er tidsfordriv. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Eneste grunnen til at jeg spiller det, er for jeg skal ha noe å gjøre mens jeg hører på musikken min Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vin Diesel spiller WoW. Need no other reasons. "It is also rumored (though never confirmed) that Diesel plays the popular game World of Warcraft under the alias Dish. However such rumors are held highly suspected as being created by Vin Diesel impersonators." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå