Gjest Ikke pervers Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Emnetittelen beskriver kanskje ikke spørsmålet så godt, det jeg lurer på er: Bruker penis ofte å variere i erigrert lengde for en person? Bruker vanligvis å være rundt 16,5 cm, men på badet i stad fikk jeg en høyst ufrivillig reisning, og måtte bare måle Og da ble det over 18 cm. Er det normalt å variere så mye? Kan være jeg er utrolig dårlig til å måle også Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Personlig kan min ereksjon variere etter hvor "på" jeg er. Mulig opp til 1-2 cm. Men det er jo også en faktor hvor langt inn i magen du stapper "linjalen"-eller hva faen du bruker til å måle med, fra gang til gang og da. Men hvis det da ikke er normalt deler vi samme syndrom gitt. Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tror det er vanlig. Varierer hvertfall til meg hvor lang den er, mulig opptil 1-2cm i forskjell som HouseWolf sier. Er forskjell på både lengde, tykkelse og hardhet når jeg tenker meg om, så har vel med hvor kåt man er og hvor mye blod kroppen gidder å trykke inni der Lenke til kommentar
mortania Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tror det er vanlig. Varierer hvertfall til meg hvor lang den er, mulig opptil 1-2cm i forskjell som HouseWolf sier. Er forskjell på både lengde, tykkelse og hardhet når jeg tenker meg om, så har vel med hvor kåt man er og hvor mye blod kroppen gidder å trykke inni der Word, dette stemmer mest sannsyndlig veldig bra. Hender jeg ser det at kjæresten min plutselig har mye større penis enn "vanlig", og da er den som regel også myemye hardere enn.. ja, "vanlig". Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 1-2cm er å overdrive kraftig hvis vi snakker om 'normale' ereksjoner kontra 'eksplosive'. Hvis du klarer å oppnå slike store forskjeller, må det være problemer med blodfordelingen -og tilførselen. En økning med rundt 0.5cm i lengde fordi du er ekstra opphisset er dog ikke uvanlig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 1-2cm er å overdrive kraftig hvis vi snakker om 'normale' ereksjoner kontra 'eksplosive'. Hvis du klarer å oppnå slike store forskjeller, må det være problemer med blodfordelingen -og tilførselen. En økning med rundt 0.5cm i lengde fordi du er ekstra opphisset er dog ikke uvanlig. Det kan jo være mulig om du regner forskjellene fra "litt mindre opphisset" kontra "Ekstremt opphisset". For å finne det som er "vanlig" må man vel regne ut gjennomsnitt og/eller typetall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg