Rice Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Heisann, en kompis ringte meg nettop å lurte på om jeg kunne hjelpe han, noen det viste seg at jeg ikke kunne. Det har seg slik at strømmen gikk hjemme i huset hans, når han skulle starte pc'en igjen får han valg om Sikkerhetsmodus start windows på vanlig måte start windows med siste fungerende instillinger -uansett hva han velger, så kommer han halvveis i oppstarten så starter maskinen på nytt. er det noen mer info dere trenger er det bare å spørre Håper på raskt svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kan høres ut som noen av windows sine system filer er ødelagt. Vis du har mulighet og han trenger filene på disken, lån harddisken hans og sett den i den egen pc, ta ut filene og så formaterer du harddisken hans og innstalerer XP igjen. Du kan også prøve og fjerne 1 og 1 ting i pc-en og se om det da fungerer, altså fjerne rambrikker skjermkort, lydkort osv. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Rice Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 ok, takk for svar. si maskinen vil fungere etter å ha fjernet ram... hva vil da dette bety? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det vil bety at rambrikkene er ødelagt eller skadet. Da må du kjøpe nye rambrikker til pc-en. Du kan teste om rambrikkene er skadet med memtest 86 memtest mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Locci Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det vil bety at rambrikkene er ødelagt eller skadet.Da må du kjøpe nye rambrikker til pc-en. Du kan teste om rambrikkene er skadet med memtest 86 memtest mvh donnieakalefty Det er ikke de som er problemet. Er windows sine filer som har flippa, kan løses ved og sette inn windows cd'n og kjøre repair. Så gjør det og problemet burde bli løst med 99% sikkerhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå