zicoz Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Finnes det noen gode programmer for å kopiere filer over nettverket? Og om en av filene som skulle kopieres ikke er tilgjengelig så fortsetter den programmet med neste fil isteden for å stoppe? Lenke til kommentar
Pezking Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Delte mapper i Windows fungerer da greit.. Men du er kanskje på utkikk etter noe mer avansert? Evt sette opp en ftp server på den pcen du skal laste ned ting fra da.. Så bare deler du den directory du skal laste ned edit Test ut logmein.com Du får en 30 dagers gratis versjon av Pro. Der har de en fin funskjon der du kan logge deg inn på en annen pc og bruke drag and drop prinsippet med filer fra den andre pcen og inn på din! Programmet er hvert fall genialt Endret 25. november 2008 av Pezking Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Ja, men jeg driver og kopierer fra en disk som sliter litt, så jeg trenger noe som ikke stopper helt opp om noen filer skulle vise seg å være utilgjengelige. FTP kan muligens fungere, men jeg mener det finnes andre og bedre løsningen. Mener at f.eks. Automatic LAN Pump har denne muligheten, men får bare 100Mbit hastighet med den. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Teracopy burde fungere fint til formålet ditt Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Bah, for mye på engelske forum ser det ut til Flott takk skal du ha, den ser ut til å ha det jeg er på jakt etter. Endret 25. november 2008 av zicoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå