Mr.Hassan Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Hei! Har tenkt å få opp eit diskusjonforum(skal fungere som ein møte plass for venner/veninner fra ein skule eg gjekk på tidligare) Eg kjenner ein som har ein webserver men,han er ikkje sikker på om han greier å sette opp eit phpBB forum (og eg gidder ikkje kjøpe eit domene for å få ein server(har ikkje ei maskin oppkopla 24/7 endå) Noen som har eit forslag til forum eg kan ha på ei webside? Har vist om noen tidligare.Men,har mista urlén.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 forum.snitz.com - asp basert. Utrolig bra! http://www.ikonboard.com - krever kun cgi tilgang tror jeg. Brukte et selv slik på home.no.net en gang yabb.xnull.com - cgi [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-01-17 15:01 ] Lenke til kommentar
pskard Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Ellers brukte vi delphi.com før til det gamle forumet vårt. Det virket veldig bra det også, men det ligger ikke lokalt med de fordelene og ulempene det medfører... Litt ustabilt var det også til tider. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 Hei Anders! Uff..Blir nesten "flau" burde selfølgelig tenkt på ikonboard.bare cgi sa du? :wink: Og ein kan kjøre det fra ein home.no.net konto :wink: Litt iriterande at det ser ut til at ein må registrere seg for å få ikonboard ;( Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Quote: On 2002-01-17 14:57, Mr.Hassan skrev:Hei Anders!Uff..Blir nesten "flau" burde selfølgelig tenkt på ikonboard.bare cgi sa du? :wink:Og ein kan kjøre det fra ein home.no.net konto :wink:Litt iriterande at det ser ut til at ein må registrere seg for å få ikonboard ;( Ikke alltid lett å huske ULRer(bookmarks er en fin ting :smile:) - det at home.no.net støtter cgi er en finfin ting. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 Hei! Ja..Anders that cgi-thing(cgi-bin) is a nice thing..Veit at det er kjekt med bookmarks..Men,sjølv om ein sorterer bookmarksa godt..Kan det bli ein del booksmarks i løpet av åra.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå