Slimda Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei! Tar en kjapp en her. Har en laptop som ikke fungerer helt ypperlig. Det virker som noen har "skrudd av" selve lyset på skjermen. Laptoppen starter opp helt alright, både i Windows og i BIOS, men selve bildet er uten lys, noe som gjør at det er piss umulig å lese hva som står der. Tingen er at når jeg trykker på skjerm-knappen (du vet, den lille plast-dingsen øverst som skrur av skjermen når du lokker lokket) og slipper, virker lysstyrken på skjermen i et ti-dels sekund, før det atter igjen blir mørkere enn natta. Så, noen formening? Kjent problem? Skjermkontakt som er gåen? Løsna? Bare å skru opp for å fikse? Sende tilbake til selger? Dette er en Dell Latitude D505. Frister å skru opp for å se, men det er ikke min laptop, så... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Prøvd Fn + F6? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 F6 har ingen funksjon som står her. Dette skjer med en eneste gang man skrur på maskinen, og jeg har prøvd å skru lys-styrken opp og ned, uten noen som helst virkning. Lenke til kommentar
esjoeber Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 F6 har ingen funksjon som står her. Dette skjer med en eneste gang man skrur på maskinen, og jeg har prøvd å skru lys-styrken opp og ned, uten noen som helst virkning. Det er enten inverter eller backlight på skjermen som må byttes esjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå