TiNuSsS Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei Jeg lurer på hvordan man kan tvinge programmer som spill til og kjøre i vindu i windows xp, eller om det finnes et program som gjør det her? MvH TiNuSsS Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Lurer og på det samme. Lenke til kommentar
Pezking Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 prøv og trykk alt + enter når dere starter opp ett spill.. det fungerer hvert fall på far cry 2.. testa nå.. men fikk ikke flytt musepeker ut av bilde da:P Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Da er man like langt da xD Jeg har lyst til å få til å spille CS på fullscreen, men windowed mode (altså maksimert windowmode, uten windows 'baren' øverst). Slik at jeg kan utnytte dualscreen når jeg spiller CS også. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Lag en snarevei til spillet, altså CS.exe i dette tilfellet da, eller HL.exe eller hva det er... Så, det der står MÅL på norsk, eller TARGET på engelsk, så skriver du "-window" bak. Min CS 1.6 shortcut ser da slik ut: "D:\Spill\CS 1.6\hl.exe" -nomaster -game cstrike -window" Ser at det er HL.exe, og -game cstrike som skal til. Det burde funke, selv om jeg ikke har testet. EDIT: Det funket det. Men windows-baren øverst (den med minimer, maximer, lukk) kommer da. Og jeg vet ikke om du får dratt musa ut av spillet, ettersom crosshairen liksom henger fast i musa. (Så når du skal dra musa ut av spillet, snur du deg bare i spillet). Tror kanskje du må trykke ALT + TAB for å få fri musa. EDIT2: Her er et lite program som tvinger alt som bruker DirectX i windowed mode. http://appaholic.co.uk/2007/10/16/dxwnd-fo...-windowed-mode/ Og vet dere hva? Jeg kunne ikke en dritt av dette fra før av, men google lærte meg dette på 1min. Prøv dere også: Søk i google på f.eks: force game windowed mode Og alt av info jeg skrev i denne posten ble funnet på de to første treffene på google. Fantastisk, eller hva? Sånn, da er jeg ferdig med å være sarkastisk for i dag! Lykke til! Endret 25. november 2008 av jale Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det fantastiske var at jeg bare bumpet over denne tråden, og slang meg på, og spurte jeg også Kunne sikkert ha googlet, menne laazy Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 prøv med AutoSizer: http://www.southbaypc.com/AutoSizer/ lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå