lpaul Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hei, Lager error dokumentet til siden min og lurer på om det finnes en php komado/script som kan angi hva du skrev i adresselinjen, greit å "printe" ut hvilken url folk har skrevet, slik at de ser om det evt. er en skrive feil.... Lenke til kommentar
magikern Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 $_SERVER['HTTP_REFERER'] mener at den skal være sånn men ble litt usikker nå. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 nei jeg tenktevist litt feil , det jeg skrev over viser url som sendte personen til der han/hun er, hvis jeg får se ett exempel på url du kaller sidene dine med kan jeg kanskje hjelpemer. Lenke til kommentar
lpaul Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 fant det... $_SERVER['REQUEST_URI'] fuker greit.... men har da et lite problem: error filene er html filer og jeg får ikke endret filnavn ti l.php... så jeg tenkte jeg må vel bruke javascript, men finnes det noe som gjør det samme der?? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 har du "serveren selv" kan du jo sette php til å parse html filer og som php Lenke til kommentar
lpaul Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 har du "serveren selv" kan du jo sette php til å parse html filer og som php nettopp det jeg ikke har... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 har du "serveren selv" kan du jo sette php til å parse html filer og som php "That's so nasty........" Litt kult for f.eks hw.no til å ha egne *.hw sider... forum.hardware.no/index.hw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå