Aykon Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei Bilen er en Golf 3 97 model. Nå funker ikke dei automatiske kjørelysa før eg setter bryteren i pos. 3. Eg har sjekket sikringene, å alle dei er i orden. Finnes det et rele som kanskje er gåent ? Eg har sett under med sikringene, men finner ikke ut av hvilket rele det kan være som er gåent. Noen som vet hvilket rele som styrer kjørelysa ? Eg har sett i instruksjonsboka, å der står det kun om ABS rele`a. Mvh Aykon Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 *hello Ingen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er flere ting som kan være galt. Jeg ville kanskje prøvd å finne kjørelysmotstanden, kan være dårlig kontakt på den. Tror disse pleier å være skrudd fast i venstre rammevange på Golf. Lenke til kommentar
Rick Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 automatiske kjørelys har ett eget rele som styrer de. Vist de kun virker når du slår bryteren over til posisjon tre er jeg 85% sikker på at det er feilen med tanke på at jeg har hatt samme feil selv to ganger, begge gangene har det blitt bra etter å bytte det relee. Hvor det er på VAG har jeg ingen ide om, men spørr på forumet til Audi & Folkevognklubben Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Takk for hjelpen så langt. Skal sjekke i morgen igjen om eg finner ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå