Pizzaen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei Jeg har et webkamera som jeg kunne tenkt meg og bruke til og "spionere" med, altså et program som tar opp det som webkameraet viser også kunne jeg gjerne tenkt meg at det minimeres til tray. Jeg kommer til og sette på dette når jeg går på skolen om morgenen (8.30) til når jeg kommer hjem (15.00) så det må kan ta ganske lange opptak. PS: Jeg kommer bare til og filme på mitt eget rom, på min egen pc, i mitt eget hus så jeg kan ikke tro at dette kan være ulovelig. Dette skal ikke brukes til noe mere harmløst en og finne ut hvem som låner såkkene mine og ikke legger de tilbake. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Finnes programmer som slår på opptaket når kameraet registrer bevegelser... Så du trenger ikke filme HELE tiden. WebcamXP f.eks Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Har sjekket ut programet, men det virker veldig avansert. Kunne tenkt meg noe enkelt som ikke tar så mye ressurser. Dette programet gjør alt som er enkelt vanskelig og alt som er vanskelig enda vanskeligere. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Enig... Testet det akkurat igjen, og siden sist jeg testet det, har det bare blitt dobbelt så mye rot og ting man kan endre på som ingen trenger. Hva pokker skal jeg liksom med støtte for 100 kameraer på rommet her Det må da finnes noe enklere...! Lenke til kommentar
jH- Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kanskje Yawcam er det du er ute etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå