Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spillere som takler FLAC

Brian

Anbefalte innlegg

Hei

Har lenge siklet litt på spillere som har inngang til usb i front, så slipper jeg en bunke med mp3 som flyter overalt i bilen. Men siden disse spillerne kan spille rett fra minnepinnen, tar de da for eksempel FLAC? Har det meste av musikken i det formatet, og derfor hadde det vært kjekt at spilleren takler det.

Hvilke spillere er forresten å anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, bunker av mp3 cd'er liggende. :) Har ikke usb inngang i det hele tatt på spilleren nå så det blir en del plater etterhvert. Hadde vært kjekt å kunne kjøpt en 8gig minnepinne å stappa i spilleren istedet. Og enda bedre om spilleren takler FLAC.

Lenke til kommentar

Ingen som har noen forslag? Var forresten innom elkjøp i går, og siden jeg var der tenkte jeg at jeg like så godt skulle spørre om det samme der. Forventet faktisk at de ikke visste hva flac var, men det var en som jobbet der som hadde gått hjem for dagen som var veldig opptatt av flac. Han hadde sagt at Pioneer hadde kommet eller kommer med noen mp3 spillere som også tok flac. Noen som har hørt om disse?

Lenke til kommentar
Hva med å bare bruke en mp3 spiller? Eller eventuelt gjøre om til mp3 format?

Selvfølgelig er det enkleste alternativ, da er det jo masse å velge imellom. Men hvis jeg likevel skal bytte så hadde det vært kjekt med en som tar FLAC også. Har ganske så mye av musikken i FLAC, derfor behovet for en som takler det. Hvis ikke må jeg dele musikksamlingen i to, hvor jeg har både FLAC og mp3. Dette tar da mye tid, og plass.

eneste jeg fant ang flac på hjemmesiden til pioneer var: "Ny PDX-Z9 super audio CD receiver kom i juni"

bortsett fra det så finner jeg lite.

Kan bli interessant å koble den opp i bilen. :) Men hvis ingen her har hørt om noen spillere som tar FLAC, så er vel det enkleste å stikke på den elkjøpbutikken og spørre han fyren om konkret hvilken modell som tar det. Har de den tilfeldigvis der, så skal jeg også ta med en FLAC cd inn og teste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...