kruss Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Jeg er på jakt etter sko som er gode og varme. De skal være ganske enkle helst brune, sorte eller hvite. Har sett på noen Le Coq Sportif-sko. Er det noen som har dem? Noen som har andre forslag? På forhånd takk! Lenke til kommentar
random85 Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) *slettet* Endret 12. mai 2010 av Huletrollet Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) I fjor kjøpte jeg meg noen liknende. Lacoste Revan 3. De er behagelige, varme, og greie å se på i forhold til den standarden du setter. Absolutt å anbefalle. Vet ikke om de finnes på markedet i år, i og med at jeg gikk til innkjøp av dem i fjor. Lykke til. Edit; har nå søkt litt rundt å funnet en liknende sko. Lacoste Observe. Disse ser etter min mening enda bedre ut enn de du sikter til. Begge skoene kan tydeligvis fåes på Stress. Endret 25. november 2008 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Lacoste Observe var fete Mye penere enn de som heter noe med Tan eller noe.. Lurer bare på åssen kvaliteten på de er.. Men hvis jeg bruker 44 i Lacoste sko bør jeg bestille 44 på Lacoste Observe og eller kanskje en størrelse mer med tanke på at det er vintersko? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Lacoste Observe var feteMye penere enn de som heter noe med Tan eller noe.. Lurer bare på åssen kvaliteten på de er.. Men hvis jeg bruker 44 i Lacoste sko bør jeg bestille 44 på Lacoste Observe og eller kanskje en størrelse mer med tanke på at det er vintersko? Har du ikke mulighet til å dra og prøve dem da? Med mindre du bruker skikkelig feite ull-sokker vil jeg ikke tro det er nødvendig med større enn 44. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Lacoste Observe var feteMye penere enn de som heter noe med Tan eller noe.. Lurer bare på åssen kvaliteten på de er.. Men hvis jeg bruker 44 i Lacoste sko bør jeg bestille 44 på Lacoste Observe og eller kanskje en størrelse mer med tanke på at det er vintersko? Har du ikke mulighet til å dra og prøve dem da? Med mindre du bruker skikkelig feite ull-sokker vil jeg ikke tro det er nødvendig med større enn 44. Har ikke noe stress butikk her i kristiansand :/ Jeg fant de andre variantene av skoen Tan, på Volt her. Jeg tror neppe jeg bruker ullsokker og, den ser ganske varm ut inni Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har de du viser til, de er gode og varme i tillegg til at de er fine Jeg har dem i hvit da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå