P0nduz Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei Lurer enkelt og reit på om denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=408267 er et godt kjøp til prisen? kvalitet osv? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) er du gal er markedets råeste ultra portabel..... 1 kg m/dvd er helt sprøtt. har bare tafset på en utstillingsmodell, men har en r200. er også sikkert mulig og få kjøpt seg et extra batteri slik at batteritiden blir enda lenger. hw.no gav maskinen litt pepper for at den var myk osv, men tror ikke helt de skjønnte at poenget med at den var bygd slik for og ikke kjempe mot elementene. sjekk youtube søk på r500 der så er det mange fine videoer https://prisguiden.no/product.php?productId=95879 Endret 24. november 2008 av leifeinar Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Fin fin pris. Vanligvis lå prisen på 15-16k. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Regner med dette er en ålreit maskin for å sjekke mail og lese nyheter.. hvordan er erfaringen med batteriet på denne? holder det ca 6 timer eller? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 mener jeg sp at det skal holde 6-7 timer. men jeg har et extrabatteri til min r200 som 3 dobbler batteritiden, vil annta at det finnes til denne også. ellers så sier de 6-7 timer på denne ved normal bruk. men en batteri tortur test der man ser dvd fra plate holder den visst 4 timer. noe som skal være enormt bra. men i denne som i andre maskiner er jo batteriet et svakt puknkt, etter 2 år med min r200 holder batteriet med extrabatteri 2-3 timer men uansett, under 10K er billig for denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå