Mørtis Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Har en 90-mod Audi 90 2,3 Quattro som jeg har problemer med å finne bensinpumpa på. Har funnet noe som lignet på et bensinfilter og en akkumulator, men ingen pumpe. Hvor finner jeg denne? Og hvor finner jeg releet til pumpa? Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Mulig jeg tar feil men jeg tror bensinpumpen er i tanken. Men det er mulig det var på B4 Uansett, er den i tanken er det en fordel at det er lite bensin da det er lettere å rote nedi der. Pumpen skal være stukket inn i en beholder som sitter med klips i tanken. Kan være litt tricky å få ut. Men før du roter nedi der, kan du sjekke foran venstre bakhjul om den er der sammen med bensinfilteret. Er den ikke der vil jeg tro at den er i tanken. Mulig jeg er på jordet, men da får noen andre komme med fakta Lenke til kommentar
Mørtis Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Kunne ikke finne noe som lignet på ei pumpe bak der hvertfall. Derfor jeg frykter at den ligger i tanken. Men tenkte jeg skulle sjekke om den funka før jeg begynte å knote med den, men da må jeg først finne releet Endret 24. november 2008 av Wachoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå