norway Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 C:Documents and SettingsThomasMelbergLocal SettingsTemp Og , er det eventuelt andre plasser det legger seg masse dritt som trykt kan slettes? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Du kan tømme den mappen uten problemer. Den KAN inneholde et par filer som Windows bruker atm., men det vil du få beskjed om. Ellers kaster jo Windows mye dritt inn i temporary internet files, men dette trenger du ikke å slette manuelt. Lenke til kommentar
umy Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 dette er ikke for å være slem, (jeg vet at man ikke skal disse andre for skrivefeil.) men tenkte jeg var så greit å fortelle at det heter, "trygt". som i "trygg" så vet du det til neste gang Lenke til kommentar
norway Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Viss du ser kor eg e fra , så ser du at det heilt sikkert har et preg på kossan eg skrive <---- Rett denne , sikkert MANGE feil. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Viss du ser kor eg e fra , så ser du at det heilt sikkert har et preg på kossan eg skrive <---- Rett denne , sikkert MANGE feil. Vi ønsker helst å slippe å lese dialekter :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå