Super-Nisse Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Hei jeg lurer på hva slags hår dere jenter liker å se på gutter. Langt eller kort? Vox? Striper eller ikke? Krøller? Send gjerne bilder. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Er sikkert som med oss gutter ang. jenter; altså veldig inviduelt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Alle vet jo at jenter liker krøller Neei, selv foretrekker jeg det kort, men fyldig og rufsete. Hårprodukter er bra det, så lenge man ikke tar i så mye at man kan se det klistre seg sammen fra andre siden av gata. Hihi, husker på barneskolen, da guttene bare tok voks i luggen. Det så utrolig dumt ut! Alt det andre håret var glatt, men luggen sto opp som en antenne. Endret 25. november 2008 av Lillium Lenke til kommentar
floww Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 kan tenke meg at jenter ikke bryr seg like mye som håret ditt, som om du har et pent ansikt eller fast rumpe uansett skal håret være på en slik måte at det fremhever ansiktet ditt på best mulig måte, enten det er langt eller kort hår. har sett mange som gjør altformye dilldall med håret sitt slik at det tar vekk all oppmerksomheten fra ansiktet ditt :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå