Super-Nisse Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Hei hvordan ser sosser ut? å hva merker brukser de? Spør pga mange forskjellige meninger. (Jeg er ikke soss) Svar gjerne med bilder og linker. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Men du vil bli det? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 hei hvorfor mrener du md sosser? Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 24. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Men du vil bli det? Nei, har ingen planer om å bli soss. Det er bare det at jeg kjøper en del merkeklær. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Men du vil bli det? Nei, har ingen planer om å bli soss. Det er bare det at jeg kjøper en del merkeklær. Tror ikke du blir "soss" om du går rundt i masse merkeklær, eller spesielle merker. Ikke noe å være redd for. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Sosser går som oftest med dige Dior-solbriller, brunkreml bustete hår, og strikk rundt buksene. Skikkelig personlighetskrise, med andre ord. Endret 24. november 2008 av Gynekologen Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Hipp hurra for generalisering! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Hipp hurra for generalisering! +1 Orker ikke debatten om definisjonen på en soss en gang til... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Sosser går som oftest med dige Dior-solbriller, brunkreml bustete hår, og strikk rundt buksene. Skikkelig personlighetskrise, med andre ord. Ifølge min gode sossvenn og hans sossevenner så er de som bruker strikk rundt buksene "wannabe-soss". men som en lengre oppe sa, det finnes så mangt om hva en soss er. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Ja, selvfølgelig, har man strikk rundt buksene er man wannabe-soss, har man ikke det og går med Lacoste så er mann soss. Diskusjonen om definisjonen av soss er helt idiotisk, burde ikke vært lov til å kalle én stil soss og en annen ikke-soss. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Sosser går som oftest med dige Dior-solbriller, brunkreml bustete hår, og strikk rundt buksene. Skikkelig personlighetskrise, med andre ord. Ifølge min gode sossvenn og hans sossevenner så er de som bruker strikk rundt buksene "wannabe-soss". men som en lengre oppe sa, det finnes så mangt om hva en soss er. jasså, intelligent utsagn Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Jeg ser på soss som et "overflødig" ord og ikke som en klesstil. Det mange forbinder med soss/høyremenneske/kapitalist (ikke mine ord) er det jeg pleier å se på som pent(preppy). Det med hårbånd, logoflash, alt for mye voks, hvite jeans på vinteren og brunkrem o.l. kan i mine øyne beskrives som smakløst og klysete. Soss blir en altfor vid beskrivelse som mennesker legger forskjellige ting i. Det skal dog sies at en del legger smakløst og klysete inn under det jeg vil kalle pent, men nå vet dere iallefall hva jeg mener om saken. Det ble dårlig formulert, men jeg antar dere skjønner hva jeg vil frem til. Endret 24. november 2008 av thrice Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Hipp hurra for generalisering! +1 Orker ikke debatten om definisjonen på en soss en gang til... Har du url til den? Høres ut som det kan være bra underholdning å lese den igrunn... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Hvordan ser en advokat, eller en person som kjører Passat ut? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 1 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Hipp hurra for generalisering! +1 Orker ikke debatten om definisjonen på en soss en gang til... Har du url til den? Høres ut som det kan være bra underholdning å lese den igrunn... Bare å lese i en av trådene her som omhandler moteklær, dyre klær eller ordet "soss", så finner du mange gjennomtenkte og intelligente utsagn Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Henrik C said it! Lenke til kommentar
Chesee Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Det finnes mange forskjellige type sosser. Det finnes sosser som ber foreldrene deres om merkeklær sånn at de kann gå rundt å "brage" til vennene sine og sånn. Er frekke mot andre og skal prøve å virkelig bli soss. Det finnes sosser som rett og slett har rike foreldre og ikke akkurat "prøver" å bli sosser men som liksom "bare er det". Også finnes det folk som har stil når det gjelder klær men ikke nødvendigvis er "sosser". Men jeg liker å tenke på det som en person med stil istedenfor en person med snobbete personlighet osv. som sosser er ganske kjent for. Se på One Direction - One Thing videoen så for du se på deres stil. De har en ganske ok stil synes nå jeg Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 Det finnes mange forskjellige type sosser. Det finnes sosser som ber foreldrene deres om merkeklær sånn at de kann gå rundt å "brage" til vennene sine og sånn. Er frekke mot andre og skal prøve å virkelig bli soss. Det finnes sosser som rett og slett har rike foreldre og ikke akkurat "prøver" å bli sosser men som liksom "bare er det". Også finnes det folk som har stil når det gjelder klær men ikke nødvendigvis er "sosser". Men jeg liker å tenke på det som en person med stil istedenfor en person med snobbete personlighet osv. som sosser er ganske kjent for. Se på One Direction - One Thing videoen så for du se på deres stil. De har en ganske ok stil synes nå jeg Så fint, da. Har du sett på datoen for når det siste innlegget i denne tråden ble postet? 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 3. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2013 <--- Korrekt Erijk, men også og . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå