vibrio Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Den gamle CD spilleren min bråker så inn i h... Skal bygge ny maskin nå, og vil ha en som er stillegående! Noen tips? Erfaringer med Asus spillere? Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 jeg har en asus 48x brenner og den er veldig stille i forhold til min 2 år gamle pioneer DVD spiller Lenke til kommentar
vibrio Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 tenker jeg går for asus da. den gamle jeg har som bråker så mye er også en pioneer Lenke til kommentar
tli Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Kjøpte en Samsung 16/48, og den var _mye_ stillere enn Plextor 48/24/48 under lesing av cd. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 kjøp en pioneerdvdrom last ned deres disk utility og sett dvdn til å være i silentmode, du mister litt ytelse men så kan den ikke høres heller er jo ikke noe poeng med 52Xosv når du bare skal sette inn en verifikasjon cd for spill :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå