Concker Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei, jeg driver nå og nærmer meg 80 på min warlock (regner med 79 i dag) er med i helnorsk guild som har begynt på naxx nå. har alltid vært healer i raid så blir ganske nytt for meg. har ikke serlig gear, har green/blues fra questing osv. men skal jo skaffe en del heroic gear. Spørmålet mitt er om noen kan sette sammen en bra build for raiding og beskrive rotation dere bruker ? har lest litt rundt og virker som er problem og skaffe skikkelig med haste, hit og crit nå og at de fleste synes affliction. aff/demo combo gir best utslag på dps. serlig for oss med dårligt gear. men hva synes dere ? Takker for seriøse svar. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 "har alltid vært healer i raid så blir ganske nytt for meg." "warlock lvl 80 build" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kanskje han har en annen char han raidet med før, da. Som var healer klasse. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hehe, sikkert, men en litt rar formuleringsmåte spør du meg Lenke til kommentar
Concker Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Hehe, sikkert, men en litt rar formuleringsmåte spør du meg Godt muligt ^^ men anyways. ja alltid spilt priest før som konstant healbot ^^ så har rerollet lock Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Sjekk ut www.wowwiki.com Meget god side med forskjellige builds til alle klassene samt forklaring rundt hva du skal bruke når. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 10hi, jeg har en lillebror som spilte til 42 før han brukte talent points. Han visste ikke hva de var til. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ok, Bytex. Vi har en egen tråd for locks, til opplysning. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen som har link til den? Av en eller annen grunn har jeg klart å fucke opp skinnet på forumet så emnene og alt ser helt rart ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå