karl95 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 burde jeg kjøpe dead rising eller forza 2 ? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Spillene er ikke sammenlignbare så det må du nok finne ut av selv. Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 bare si din mening da Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Jeg verdsetter Forza 2 høyere (har prøvd begge). Du bør like hardcore bilkjøring for å like det da. Endret 24. november 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Dead Rising! Første spillet jeg kjøpte til XBoxen min, og spiller det fortsatt. Elsker spillet. Er så fantastisk morsomt Lenke til kommentar
Instict Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Dette er 2 helt forskjellige spill, så blir vanskelig å komme med en anbefaling. Jeg likte IKKE Forza2 i det hele tatt. Blir for seriøst for min del. Dead Rising derimot synest jeg var artig. (dette finner du sikkert billig et sted) Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 som sakt før to helt forsjellige spill... det er helt etter va du foretrekker.... jeg for min del foretrekker forza 2 har enna ikke godt i gjennom det men men Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 burde jeg kjøpe DIRT eller forza2 da? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 burde jeg kjøpe DIRT eller forza2 da? Spørs om du vil ha et veldig urealistisk spill eller et realistisk spill, liker Forza 2 mye bedre. Så vidt jeg gadd å spille ferdig DIRT Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg syns Dirt er mye morsommere enn forza, men jeg gir til gjengjeld en blank faen i kjørerealisme, bilfysikk, etc. Jeg vil bare ha det moro. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Ble sjøsyk av Dirt. Fysikken er helt på tur og det har ingenting med bilkjøring å gjøre. Forza 2 er spot on, og temmelig realistisk. Det tar tid å mestre så man må ha litt tålmodighet. En stayer i min samling ! En annen bilgodbit jeg kan anbefale er PGR3. Mindre realistisk enn Forza2, passe balansert med ganske god fysikk og flotte bilmodeller og fartsfølelse. Replay funksjonen er i en klasse for seg, og ser ut som en virkelig TV reportasje fra løpet. Akkurat der har Forza2 gjort seg litt bort. PGR3 er bedre en 4ern etter min mening, og du finner den helt sikkert i billig-bøtta nå. Grid Racing hadde jeg forventninger til, men ble skuffet. Styr unna ! Endret 25. november 2008 av Junkers Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 her hadde jeg valgt forza 2, men som sagt noe i mellom så hadde vært PGR4.. dirt likte jeg ikke, ble for urealistisk for meg. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Støvler eller bananer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå