Etaten Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har opplevd noe særdeles merkelig i dag.. Mobilen min har sluttet å gi fra seg ringelyder og meldingslyder de siste dagene (En SE k850i).. Fikk den inn på service i dag, og den ble testet. Funker som gull.. Det ble også for sikkerhets skyld skiftet høyttaler osv.. Men med mitt simkort, så er det ikke en lyd å få.. Hverken fra den som er fikset eller reservemobilen (En SE k800i)... Noen som vet? Ifølge han som fiksa tlf min, en kompis som er mobilansvarlig i en tlfbutikk her i byen, så kan det faktisk være at simkortet er begynt å bli slitt, og det derfor kan oppføre seg litt rart?? Jeg har aldri hørt om slikt før og mener at dette er veldig merkelig. Mobiloperatøren jeg har vært i kontakt med nå nettopp også mente seg at dette var sært... Hmmmmm... Noen som vet noe om dette? På forhånd takk Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Saken er løst... Softwareproblematikk.. Alt er nå i skjønneste orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå