Nistelrooy Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nei, det koster 25,- kroner. Men det er gratis å legge det ut i kategorien gi bort. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Og 25kr. er vel ikke all verden for å kvitte seg med et halvt tonn filmer. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Er det noen som vil kjøpe VHS lenger da? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvis du har et speilrefleks med brukbar linse er det bare å legge dem utover gulvet i en 10x8 formasjon med ryggen opp å ta et bilde ovenifra. Så kan folk selv se igjennom titlene fremfor at du bruker en dag på å skrive dem ned. Lenke til kommentar
videosystem Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Har et lite problem. Sitter med rundt 800 VHS filmer som stammer fra en nedlagt videokiosk. Det er snakk om leiefilmer fra midten av 80tallet og til slutten av 90 tallet. I tillegg så har VHS spilleren forlengst havnet i en kasse på loftet så filmene tar bare opp en MASSE plass. De store spørsmålene er: Finnes det personer som fremdeles samler på VHS filmer? Altså er det verdt trøbbelet med å prøve å selge dem på finn.no/QXL? Er det bare å fylle hengeren og kjøre på søppelfyllinga? Eller bør jeg sitte og ruge på dem og håpe at noen særinger vil betale "store" summer for dem om en 20-30år? Vil de i det hele tatt funke om 20-30år? Hei, går ut i fra at du ikke har vhs-filmene fremdeles. Men hvis du har de, så kan jeg kjøpe de. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Solgte til og med sånne som var tatt opp på Qxl jeg. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Som post 4 sa: Spar på klassikerene. Gi resten til fretex eller sell dem på en brukthandel elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå