Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hater utsende mitt.

Gjest Hater utsende mitt

Anbefalte innlegg

Gjest Hater utsende mitt

Hallo, Jeg er ganske ufornøyd med mitt utsene. For å være helt erlig så synes jeg selv, at jeg ser helt fucka ut. Får ofte kommentarer på skolen fordi jeg er veldig tynn, og fordi jeg har det som kalles fuglebryst(At ribbeinet på den ene siden står litt utover). Men nå er jeg dritt lei, skulle nesten tro det var helt kaos i genene mine som gjør at jeg ser sånn ut. Men det værste er brystet, det ser helt for jævlig ut. Jeg har dårlig holdning når jeg går(Prøver å skjule det) Vill nesten ikke dra å svømme lenger heller. Var hos en lege på ullevåll for et par år siden, kunne fikse på det med en opprasjon, men jeg måtte vente til jeg er 16-17 fordi skjelletet må voke ut og sånnt først. Bli større altså. Jeg er nå 14 og orker ikke å vente lenger. Tror dere det er mulig at jeg kan få sånne vokse sprøyter? Så jeg kan ta den opprasjonen? Er dritt lei kommentarer om det nå. Tanken om selvmord kommer til meg ofte, men vil helst ikke gjøre det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ribbeina mine står også ut... det er ikke noe galt i det. Ikke hør så veldig på hva alle de andre sier, selv om det er lettere sagt enn gjort selvfølelig. Du er jo så ung, du er jo ikke utvokst ennå, det kommer det kommer, ikke hast det er det værste du kan gjøre. Voksesprøyter? Ikke bruk det du er jo muligens helt i starten av puberteten nå, det er nå kroppen utvikler seg...

Lykke til!

United5555 ;)

Lenke til kommentar

Jeg ble mer fornøyd med meg selv etter at jeg gikk opp i vekt. Må likevel si at selvtillit kommer innenfra, og jeg tviler sterkt på at du føler deg helt toppers etter en operasjon av brystbeinet alene.

Forandre tankesettet ditt, det burde finnes en del guider på nettet.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Om fire år sitter du og lurer på hva i all verden det var du tenkte på, som fikk deg til å være såpass misfornøyd med utseende ditt, som gjorde at du tok en opperasjon som du nå(fire år senere) angrer noe jævlig på.

Lenke til kommentar

Prøv heller å gjere nokon med det psykiske og ikkje det fysiske: Sjølvtilliten. Det vil aldri være nokon andre som gjer deg like mykje oppmerksomheit for utsjånaden din som det du sjølv gjer. Skal du gå rundt og berre tenke på korleis du ser ut til tider blir det berre verre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...