Pizzaen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei Har en pc som har 1 Gb ram og en https://prisguiden.no/product.php?p...t_id=9811"" target="_blank">AMD Athlon 64 3200+ cpu med bare 5 gb som er ledig på hardisken, også kjører den windows xp. Jeg lurer da på om hva jeg kan bruke denne pc'n til? Har tenkt litt på og sette den opp som Team Fortress 2 server eller Folding@Home, men lurer på om det er noe annet artig jeg kan bruke denne pc'n til?? Må kanskje legge til at mamma bruker den til og sjekke gmailen sin en gang hver dag også sørfer hun litt på nettet så det jeg kommer til og sette den opp som må ikke ta 100% av cpu'n og det tok år før hun ble vant til xp så vill heller ikke bytte ut operativsystemet. Vill helst ikke at den skall ta mye av linjen min, siden den bruker jeg på andre ting. Også som sagt så har jeg ikke så veldig stor plass på denne pc'n og jeg har IKKE tenkt og bruke noen penger på den. Også lurer jeg på om viss jeg setter den opp som Team Fortress server om den greier det?? Noen ideer om hva jeg kan bruke den til?? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det virker som om du egentlig ikke har lyst å kjøre noen tjenester, men har lyst å sette opp noe bare for å sette opp noe. Team Fortress Server burde den vel kunne greie uten problemer. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Viss jeg ikke har hatt lyst til og sette den opp som noe så har ikke jeg laget denne tråden, jeg tenker bare at viss jeg kan bruke denne pc'n til noe nyttig så hvorfor ikke? Den står jo bare der uansett Men jeg vill ikke bruke noen penger på den og har andre ting og bruke linjen min til Noen som har forslag til hva jeg kan bruke pc'n til? Endret 24. november 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå