Gå til innhold

mp3-filer vil ikke inn i Adobe Premiere

Anbefalte innlegg

Hei

Nå for tiden holder jeg på med et lite film-prosjekt som har stoppet litt opp pga et problem jeg har i adobe premiere CS3 3.0.0

Har brukt mye premiere på skolen til diverse oppgaver, men nå når jeg installerte det på hjemmemaskinen min vil den ikke ta inn mp3 filer. Det merklige er at den godtar WMA filer.

Feilmeldingen som dukker opp når jeg skal legge inn en mp3-fil er;

Error Message

File format not supported

Utrolig irriterende egentlig. Har søkt litt rundt om på forumet her og googlet det, men uten å få noe konkret svar på hva som kan være problemet og hva jeg evnt må gjøre for at premiere skal godkjenne mp3 filer. Søkte etter plug-in`s til mp3 filer også, men ser ikke ut til at det eksisterer.

Noen kloke hoder her inne som kunne hjulpet meg litt? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er klar over at jeg ikke skal kunne trenge det. Men jeg tenkte vell at dette kanskje var et mer vanlig problem, så om da noen kanskje hadde kommet opp med en plug-in.

Om det er bug med mp3 filene må det være bug med mange tusen filer. Av de mange tusen på tusener med mp3 filer jeg har er vel dette litt lite sannsynlig.

Problemet ligger helt klart i premiere.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Nei det er en full versjon :)

Klarer heller ikke finne ut noe konkret fra det forumet der heller.

"Spesielt glad i mp3 filer" er greit nok, men det skal jo ikke være slik. MP3 blir jo brukt til det meste av musikk og er et standard format de fleste programmer ikke skulle hatt noe problem med.

Lenke til kommentar
  Mantoius skrev:
"Spesielt glad i mp3 filer" er greit nok, men det skal jo ikke være slik. MP3 blir jo brukt til det meste av musikk og er et standard format de fleste programmer ikke skulle hatt noe problem med.

Hvem sier det? ProTools bla. tar ikke mp3, det må konverteres til .wav først :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...