AvidGamer Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har kjøpt en PDF studie bok, og den inneholder spørsmål og svar. Men folka som har skrevet denne har ikke tenkt langt, se har skrevet svarene direkte under oppgavene, og det er umulig å lese uten å se svaret. Så jeg vil blanke ut svarene i Adobe 9, men siden PDF filen er sikkret er ikke dette mulig. Fins det noe prog som låser opp sikkret PDF filer? Jeg har spurt de som jeg kjøpte hos, men de sa dem gir ikke ute usikkret filer. Setter pris på hjelp her. Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei! Prøv Pdf-XN-Exchange Wiever. Alternativt: Last opp filen, så kan jeg prøve. Lykke til ihvertfall. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Jeg googlet det du nevnte men fikk null treff! Har du link til der jeg kan laste den ned? Jeg laster nok ikke opp filen. Har tross alt betalt for den. Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei igjen. Beklager sent svar, har vært i kakekalas. Her finner du nok det du trenger for å laste ned: http://www.docu-track.com/home/prod_user/P...ols/pdfx_viewer Lykke til ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå