Joachim_F Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 I følge en antatt lekkasje kan vi se frem til lavere PS3-pris og et ekstremt lekker God of War-spill. Les mer Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 hmm....... Tiden vil vise hva som skjer... Men det høres bra ut Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Dette høres jo veldig bra ut, gleder meg til Uncharted 2! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Kuttes PS3-prisene kjøper jeg en på flekken! Endret 24. november 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Snart skal Dualshock 3 få vist om den tåler å bli slengt i veggen like godt som sin forgjenger. Overlever den God of War 3 er jeg imponert. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hvis noen klarer å imponere grafisk, så er Sony's Santa Monica-studio de som klarer det. GoW3 blir kjøp uansett. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hvor stort priskutt er det snakk om? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ja når man ser hvilke saker som blei leverte med GOW1 og 2 på PS2 sin hardware...så kan man jo glede seg bare studioet får nok tid med PS3 hardwaren Uncharted 2 har eg store forventninger til, for å si det mildt Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Snart skal Dualshock 3 få vist om den tåler å bli slengt i veggen like godt som sin forgjenger. Overlever den God of War 3 er jeg imponert. Jak II (eller var det III?). Var et par ganger gjennom spillet jeg var på nippet til å tråkke i stykker PS2en og drepe meg sjøl etterpå... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 GoW 2 ble jeg så sur på at jeg ikke har gjennomført det enda. Tror ikke jeg gidder heller, så spennende var det ikke. Håper 3-eren tilfører noe nytt, særlig til kontrollsystemet. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg tipper det er snakk om et priskutt på €100/1000 kr. Altså at vanlig pris i Norge blir 2990 kr. Men mars er jo en stund til. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Passer fint for meg om det stemmer, skal skaffe meg en PS3 etter jeg er ferdig med videregående til sommeren så et priskutt er ikke meg imot. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Først og fremst, hevdes det at prisen på PS3 vil kuttes i mars, her i Europa. Sony Computer Entertainment Europe skal være Sonys kronjuvel, da PS3 slår Xbox 360 i dette markedet. Haha, right. Bra jobba så langt må jeg si. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kuttes PS3 prisene kjøper jeg en på flekken! Second that. Heldig at jeg har bursdag i Mars Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Snart skal Dualshock 3 få vist om den tåler å bli slengt i veggen like godt som sin forgjenger. Overlever den God of War 3 er jeg imponert. Jak II (eller var det III?). Var et par ganger gjennom spillet jeg var på nippet til å tråkke i stykker PS2en og drepe meg sjøl etterpå... Sikkert II. Jak 3 var piece of cake løpet ut. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kuttes PS3 prisene kjøper jeg en på flekken! Second that. Heldig at jeg har bursdag i Mars Mars er good, *GLede meg * Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Min første tanke var at da blir det vel ps3 i mars da Min andre tanke var at det antakelig er sony selv som har lekket informasjonen for å få folk til å handle Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Min første tanke var at da blir det vel ps3 i mars da Min andre tanke var at det antakelig er sony selv som har lekket informasjonen for å få folk til å handle Det hadde vært en elendig taktikk fra dems side. For da venter heller folk med å kjøpe frem til neste priskutt. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tar dette med noen par lastebiler salt, høres jo for godt ut til å være sant! Gleder meg veldig til Uncharted 2 Hadde kanskje vært greit med et nytt Jak and Daxter spill først, men men. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Min første tanke var at da blir det vel ps3 i mars da Min andre tanke var at det antakelig er sony selv som har lekket informasjonen for å få folk til å handle Hva mener du?. Det er jo ingen som handler når de leser dette. Da tenker de at de skal vente til Mars med kjøpe. Sony må være idioter hvis de har lekket ut rykter som dette. Dette er vel dårlig nyheter for sony. Det blir vel ikke kjøpt like mange playstation til Jul når det kanskje blir 1000kroner billigere et par mnd etterpå. God of War 3 høres meget bra ut. Grafikk er elsk hjemme hos meg. Så hvis vi kommer til å se noe fra God of war til neste år så er det kjempe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg