Gå til innhold

Hvilke av disse mobilene bør jeg velge og hvorfor?


Anbefalte innlegg

Skal ha ny mobil men er veldig usikker på hvilken jeg bør velge.

 

De jeg sitter igjen med nå er følgende:

 

Nokia 6100 - 4200,-

Nokia 6610 . 3600,-

Sony Ericsson T68i - 2400,-

Simens S55 m kamra . 3000,-

 

Kan noen komme med noen gode grunner til hvilken mobil jeg bør velge. Vennligs begrunn svaret ditt, ikke sleng ut at nokia er best, nokia suger osv....

 

Om dere har noen gode alternativer ser jeg gjerne på de før jeg bestemer meg. Samme om dere vet om steder de selges billigere enn prisene jeg har oppgitt --> uten abb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ha ny mobil men er veldig usikker på hvilken jeg bør velge.

 

De jeg sitter igjen med nå er følgende:

 

Nokia 6100 - 4200,-

Nokia 6610 . 3600,-

Sony Ericsson T68i - 2400,-

Simens S55 m kamra . 3000,-

 

Kan noen komme med noen gode grunner til hvilken mobil jeg bør velge. Vennligs begrunn svaret ditt, ikke sleng ut at nokia er best, nokia suger osv....

 

Om dere har noen gode alternativer ser jeg gjerne på de før jeg bestemer meg. Samme om dere vet om steder de selges billigere enn prisene jeg har oppgitt --> uten abb.

 

Ingen av de, kjøp nokia 3650 til 3700 kr. da har du en mobil som er bedre en alle de tilsammen!

Lenke til kommentar
I forhold til T68i, har den Java, polyfoniske ringetoner +noen ting jeg "såklart" ikke husker...

 

I forhold til nokiaene: Bluetooth, støtte for SKIKKELIG MMS. Det er mere, men jeg er rask til å glemme slikt :(

 

 

Og, den er billigere :D

 

S55 har jo heller ikke skikkelig mms!

Kan jo ikke sende lyd i mms meldingene jo!

 

Jeg har hatt både t68i og s55, og ville heller gått for t68i, mer kvalitet over den. :yes:

Lenke til kommentar
Skal ha ny mobil men er veldig usikker på hvilken jeg bør velge.

 

De jeg sitter igjen med nå er følgende:

 

Nokia 6100 - 4200,-

Nokia 6610 . 3600,-

Sony Ericsson T68i - 2400,-

Simens S55 m kamra . 3000,-

 

Kan noen komme med noen gode grunner til hvilken mobil jeg bør velge. Vennligs begrunn svaret ditt, ikke sleng ut at nokia er best, nokia suger osv....

 

Om dere har noen gode alternativer ser jeg gjerne på de før jeg bestemer meg. Samme om dere vet om steder de selges billigere enn prisene jeg har oppgitt --> uten abb.

 

S55, den har java, GPRS klasse 10 (raskere enn 3650 og alle andre nokia), skikkelig MMS (MED lyd), du har no en ny nedlasting med mange forbedring, f.eks lengre batterilevetid og meir stabilt system.

du har bluetooth, og mangen andre ting.

 

dessuten har du ikkje kamera på en t68i med mindre du bestiller med (er de ikkje sånn?...)

S55 slår ut T68i i alle fall. S55'en ser tøff ut, den veger bare 80g (sjøl om siemens seie 85 :p) og du har WAP 2.0 (sjøl om siemens seie 1.2.1)

 

ser ingen grunn til å ikkje velge den i alle fall...

Lenke til kommentar

Eneste nedturen med S55 er skjermen. Men ellers er den bedre enn Nokiaene på alle punkter! Og hva er vitsen med å selge 6100 så dyrt i forhold til 6610 (der det også følger med handsfree i pakka). 6100 har jo ikke radio engang... Hva er forskjellen da, bortsett fra det snasne designet?

Lenke til kommentar
I forhold til T68i, har den Java, polyfoniske ringetoner +noen ting jeg "såklart" ikke husker...

 

I forhold til nokiaene: Bluetooth, støtte for SKIKKELIG MMS. Det er mere, men jeg er rask til å glemme slikt :(

 

 

Og, den er billigere :D

Nei du har ikke 3650 det da liksom??? JO TENK!!! :lol:

Nokia 3650 har Bluetooth, støtte for bedre MMS enn s55 fordi den har innebygget kamera (så du ikke trenger å glemme det, drasse det med deg osv...) 3650 også større sjerm så du kan se teksten og ikke måtte bla nedover eller oppover for å kunne se den (noe som du MÅ på s55 :oops: )

Lenke til kommentar
Eneste nedturen med S55 er skjermen. Men ellers er den bedre enn Nokiaene på alle punkter! Og hva er vitsen med å selge 6100 så dyrt i forhold til 6610 (der det også følger med handsfree i pakka). 6100 har jo ikke radio engang... Hva er forskjellen da, bortsett fra det snasne designet?

Nokia 3650 er bedre enn s55! S55 er vel bare 256 :oops: farger uansett, 3650 har 4096 farger! :D

Har s55 MMC? NEI! :oops:

Har 3650 MMC? JA! :D

Er det 24 toners polyfoni på s55? NEI! :oops:

Er det 24 toners polyfoni på 3650? JA! :D

Er det Xpress-on™-deksler på s55? NEI! :oops:

Er det Xpress-on™-deksler på 3650? JA! :D

Du kan også laste ned praktiske programmer, for eksempel ordbøker og kart, ved hjelp av Java.

Går det ann på s55? NEI! :oops:

Går det ann på 3650? JA! :D

Går det ann å filme med s55? NEI :oops:

Går det ann å filme meg 3650? JA :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...