Myheartisinjail Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 I år er jeg ganske blank på hva jeg skal gi i julegaver til folk. Jeg har en ide om hva jeg skal gi til mor og bestemor, men sønnen min på 10 og typen på 35 år min er jeg helt blank på. Hva er det dere menn og gutter ønsker dere? Har ikke lyst å spørre typen eller sønnen min, for dem er så smarte og skjønner med en gang at det er julegaveprat jeg snakker om :)Da får jeg setningen om at nei nei nei, du trenger ikke kjøpe noe. Men jeg vil så gjerne gi dem en liten gave..... (Skal ikke feire jul sammen, så gaven vil dem få uten at jeg er tilstede.) Kan noe sånn som gavekort være okey, eller er det gått ut på dato? hehe Tips? (Beklager hvis jeg har postet i feil kategori) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hjelper gjerne litt om du gir en noenlunde priskategori Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 En PS3/Xbox360 og noen kule spill, så de kan hygge seg i juleferien! Det hadde slått ann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Lego kanskje til sønnen din på 10? sånn lego som brukes for og bygge ting er alltid morsomt. Syntes ivertfall det selv når jeg var liten. Det fins mye forskjellig man kan bygge med lego. Akkurat i år så ønsker jeg meg faktisk en ny musematte i glass/metall for den jeg har nå er ødelagt, eller hansker for det er deilig og være varm på hendene når jeg er utendørs. Hva liker sønnen din og kjærsten og drive med? og prisklasse som han over skrev. Kansje et brettspill som hele fammilien kan spille hadde vært gøy? mange koselige fammilie spill der ute. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Trommer til 10-åringen og en akustisk gitar til kællen! (blir det masse romantiske kvelder framover!:D) Lenke til kommentar
Myheartisinjail Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Jeg tror prisen skal ligge på 300- 500 kr til hver av dem Blir mange å handle julegaver til og økonomien er litt stram i desember! Sønnen min og typen er veldig glad i å drive med sportslige aktiviteter og friluftsliv. *tenker så det knaker* Endret 24. november 2008 av Myheartisinjail Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 rulleskøyter! det er tingen. får guttungen noe å bry seg på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hva med noe tur utstyr? sykkel ting vis de liker og sykle? ryggsekker? fiske stang? Leif monsen på dvd. donnieakalefty Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Driver de med idrett? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hva med noe tur utstyr?sykkel ting vis de liker og sykle? ryggsekker? fiske stang? Leif monsen på dvd. donnieakalefty Lars. Lars Monsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Lars. Lars Monsen Litt hektisk dag:D satt i tlf og vakke helt med da jeg skrev det, da blir det litt surr. Men masse fine natur filmer som du kan kjøpe. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg tror prisen skal ligge på 300- 500 kr til hver av dem Blir mange å handle julegaver til og økonomien er litt stram i desember! Sønnen min og typen er veldig glad i å drive med sportslige aktiviteter og friluftsliv. *tenker så det knaker* Et abn. i DNT kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Julegavejenta Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg kunne godt trengt julegavetips og det fort! Har et foreldrepar i 60 årene som har alt føler jeg.... De lever som man gjorde i gamle dager. Mor i hus og hjem, far ute med håndtverksarbeidet på gården. Mor er ikke særlig interessert i kosmetikk og pleiemidler. Ikke smykker. Hun er en husmor, med _alt_ i orden etter over 30 år som hjemmeværende husmor. Far er den som jobber ute med alt det tunge håndarbeidet.. I en alder av 60 har han alt av skrutøy man kan tenke om og diverse som han bruker.... Ikke heller er han noe særlig på kosmetikk og pleiemidler. Jeg har spurt dem og det er ingenting mer dem ønsker seg enn at vi kommer og besøker dem i jula. Det er nok julegave for dem. Men som alltid... Jeg ønsker å ha en liten gave med til dem forde jeg da. Nå er dem alene med voksne barn. Far har fått dårlig helse og sliter litt med depresjoner for tiden. Kanskje kunne gaven dreid seg om noe som dem 2 bare kunne gjøre i lag for å gi dem litt lys? Som begge 2 kan ha glede av sammen.... Men hva det skal være vet jeg ikke. Budsjettet vil ligge på 400-600 kr samlet til begge. Så det store spørsmålet.... Hva gir man til noen som har det meste? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Vet ikke hvordan det er med barnebarn ol i familien, men bilder er alltid en hit. Da vil jeg spesielt anbefale en digital fotoramme. Gav den med enormt hell til min 90 år gamle farmor i fjor med bilder av barnebarn, oldebarn og ulike hus og hytter hun har tilknytning til (hun snakket ikke om annet de neste 3 mnd). Har også i år gitt det til min mor på 55 + en kammerat som jobber utenlands (bilder av kammeratgjengen). Endret 12. desember 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå