Sobrio Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg jobber til daglig som ungdomsleder, i 50 prosent. For å få inn litt ekstra i lommeboka har jeg tenkt å starte en liten gitarskole. Jeg kommer til å ha mellom fire og fem elever i uka. Ettersom jeg tar 200,- i timen, vil jeg tjene opptil 4000,- i måneden. Min makslønn vil bli på 48000,- i året, i tillegg til ungdomsarbeiderlønnen på ca. 130000,- Jeg lurer på om det finnes en legitim måte for meg å drive gitarundervisningen på, uten å måtte starte et eget firma/enkeltmannsforetak? Setter pris på svar, tips og hjelp generelt! Lenke til kommentar
Sobrio Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Du kommer nok ikke unna å starte et enkelmannsforetak. Det er derimot veldig enkelt! Registreringen kan du gjøre på internett og du må sende inn et signert eksemplar i posten. Så er grunnarbeidet gjort. Grunnen til at du ikke slipper unna er fordi du tjener opptil 48 000 i året. Det er langt over grensa for arbeid som ikke trenger å registreres(10 000). Endret 29. november 2008 av Tallyho Lenke til kommentar
Sobrio Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Du kommer nok ikke unna å starte et enkelmannsforetak. Det er derimot veldig enkelt! Registreringen kan du gjøre på internett og du må sende inn et signert eksemplar i posten. Så er grunnarbeidet gjort. Grunnen til at du ikke slipper unna er fordi du tjener opptil 48 000 i året. Det er langt over grensa for arbeid som ikke trenger å registreres(10 000). Takk skal du ha:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå