clayman_ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Hva vil være en fornuftig pris om jeg skal selge gaming pcen min? Den inneholder: Intel Pentium E8400 3ghz Gigabyte EP35 motherboard XFX GeForce 9800GTX Black Edition OCZ 4gb platinum minne Mist strømforsyning 19" CRT Samsung Syncmaster 250gb + 160gb Harddisk plass Linsensert 64 bit Windows Vista Premium Endret 24. november 2008 av clayman_ Lenke til kommentar
radivx Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er ingen ekspert på brukt PC, men ville nok selv forsøkt med en pris på ca. 60% av nåværende markedspris. Ville gitt skjermen med gratis, ettersom 19" skjermer ikke er spesielt hippe lengre. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er ingen ekspert på brukt PC, men ville nok selv forsøkt med en pris på ca. 60% av nåværende markedspris. Ville gitt skjermen med gratis, ettersom 19" skjermer ikke er spesielt hippe lengre. Det er da en samsung syncmaster, syns aldeles ikke han burde gi den gratis. Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Syncmaster crt eiger Lenke til kommentar
radivx Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Cerandin: SyncMaster og hva så? SyncMaster er jo ikke akkurat kjent for å være spesielt dyre eller de beste på markedet. Antar at du assosierte 19" SyncMaster med CRT siden du kommenterte utsagnet mitt. Kommer frem av andre post at der er en CRT skjerm, er jo _absolutt_ noe for spesielt interesserte. I alle fall viktig å nevne det i annonsen din, clayman_ Ny 19" SyncMaster LCD koster snaue tusenlappen og personlig ville jeg aldri betalt ekstra for å få en så liten LCD skjerm med på kjøpet nå, ekte gamere kjører 24" ++ Lykke til! Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå