simalarion Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Jeg drister meg til å tro at det er mange som har blitt eldre her, de gammle indy filmene var slettes ikke mer gjennomtenkte eller uten banale scener, snarerer tvertom, indy 1-3 er full av banale scener som ikke har noe logisk sammenheng. Som trolig har skjedd med mange siden de først Indy filmene er at logikken sitter fastere og fantasien er delvis borte ). Etter min mening holder den nye indy seg veldig tro til de første filmene,jeg så nemlig alle filmene på rad nylig ). Endret 25. november 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 What he said! Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ja, enig med simalarion. Men jeg satt faktisk å ventet på svar igjennom hele filmen.. Det bygde seg opp, så jeg følte meg en smule snytt på slutten. Skulle likt å visst mer om hvem/hva denne alien rasen var, og hvor de kom fra osv. Hva var deres hensikt i utgangspunktet? Ikke bare at "alt forsvinner" og the end liksom. Sikkert dårlig formulert, men er trøtt nå. Dere fatter nok hva jeg mener. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 8/10?!?! Denne filmen er noe av det teiteste jeg har sett. Wow. Kunne ikke vært mer enig. En beint frem kjip film som presterer å koke bort absolutt alt det sjarmerende med de gamle filmene og legge til et drøss fjas som ikke gir mening. Makan. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Sier meg enig i anmelders karakter. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 jeg var litt skeptisk til en ny indiana film, etter å akkurat ha sett de tre først på nytt. Men da jeg så denne elsket jeg den faktisk. bedre en 2ern og 3ern også. akkurat dette jeg håpet på fra indiana jones. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg prøver så godt jeg kan å glemme at første halvtime ikke var en vond drøm, men resten av filmen (omtrent fra der Shia dukket opp) ligger for min del mellom Temple of Doom og de to andre. Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg mener filmen har en grei handling og føler vel også selv litt pådet som blir nevnt anngående, den nye filmen begynner vel og ta en ende for Indiana Jonas. Men synes det bar en del preg av at han var blitt noe eldre - Men er du litt inn i gamet er det de to første filmene som er best ^^ Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Da jeg spilte igjennom Uncarted: drakes fortune idag, tok jeg meg selv i å tenke, "Dette burde vært Indy 4".. Endret 4. januar 2009 av MaxXRebo Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Det gjør han. Han er en elendig skuespiller, totalt blottet for sjarm og er i tillegg estetisk belastet. Nei, nå må du gi deg. Shia LaBeouf er da i grunnen ingen dårlig skuespiller. Det er da ikke mange andre på hans alder som kan levere slik han gjør. Syntes egentlig at han taklet rollen veldig bra i filmen. Filmen var da også ganske bra. Du trenger ikke alltid å være en snobb når det gjelder film. Sett deg bak å nyt filmen slik som den er. Er en stor "Indy" fan selv. Den lever ikke opp til de forrige filmen, men god underholdning er noen den leverer på det sterkeste. EDIT: Så nå at dette var en utrolig gammel tråd! Beklager for det. Endret 3. februar 2009 av Tor92 Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Aliens = fail. Drittfilm. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 http://www.thetruthishere.com/conehead.html Disse oppnådde man ved å tvinne hyssing rundt hodene til de kongelige barna. De så dermed kongelige ut ved å ha enorme hodeskaller. En enkel DNA-sjekk ville ha bevist/motbevist det uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg