Gå til innhold

Netshop har 5 års Jubeleumsfest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.netshop.no/aspx/nyhetsmail.aspx er adressen banneren linker til - det er noen få tilbud der, men med helt OK rabatter.

 

Uansett; jeg handler ikke hos NetShop lengre etter at de gjentatte ganger har forsøkt seg på argumentasjon av typen "Henter du varen så er det over disk og derfor har du ikke angrerett", som gang på gang har blitt motbevist.

Jeg har hentet en 22" skjerm fra hentebu i Oslo, og har brukt min angrerett uten noen form for tull. Alt gikk raskt og greit uten noen form for slike problemer.

 

 

Jeg benyttet dagen igår til å legge bestilling på par stykker DDR3-RAM og en X58-hovedkort og sparte ca. kr. 500. Ingen av varene var på lager og flere "forventet dato" var tidliglivs "fake". Jeg måtte legge bestilling på flere DDR3-brikker fordi Netshop har nylig fått en uvane til å oppgi "fake" forventet dato, og du vet aldri når varen kan komme på lager.

Endret av Sam_Oslo
Dette "tilbudet" er bare tull. Ingen førpris er oppgitt og jeg kan ikke se at noe er nedsatt.

Det er over nå, igår var det 5% avslag på alle varer.

 

Åja, flott at de fortsatt har bannere som reklamerer for dette over hele nettbutikken enda.

Idag gjelder kun disse: http://www.netshop.no/kampanjer/jubileum/

 

EDIT:

De har nettopp fikset dette, men det virker at disse har gamle/vannlige priser. Jeg tror at vi må gi dem litt tid til å fikse og mikse litt.

Endret av Sam_Oslo
Dette "tilbudet" er bare tull. Ingen førpris er oppgitt og jeg kan ikke se at noe er nedsatt.

Det er over nå, igår var det 5% avslag på alle varer.

 

Åja, flott at de fortsatt har bannere som reklamerer for dette over hele nettbutikken enda.

Idag gjelder kun disse: http://www.netshop.no/kampanjer/jubileum/

 

Det er jeg fullt klar over, men kan du fortelle meg hva førprisen på alle de varene er/var og hvor godt "tilbudet" er? Jeg ser ingen forskjeller i pris før og under dette "salget".

Endret av Ninjahamster
Ja, men det er ofte på slike produkt de tjener alle pengene sine. Alt i alt har de små marginer. Å gi 5% rabatt på alle produkter er veldig mye.

De kunne sikkert lagt ut noen TP-kabler til 80% rabatt, men tror ikke de hadde imponert mange med det (selv om jeg hadde kjøpt noen). Hadde de lagt ut noe slik ville denne tråden bare være full av folk som klaget "Drit i TP-kabler da, gi oss heller halv pris på Radeon 4870!".

 

De har jo gjort noe liknende før, da de på en supertirsdag eller noe sånn virket til å legge en fast margin på alle varer i butikken, noe som gjorde enkelte varer dyrere enn før, og som gjørde TP-kabler svinbillige, kjøpte et par dusin den gangen.

 

AtW

Krysser ikke fingrene for noe som helst når de har klart å ha bannerne på siden Deres i hele dag uten å i realiteten ha det de reklamerer for. Altså en såkalt jubielumsfest med "best pris". Hvor vanskelig kan det være å holde FORsiden oppdatert? Det er eneste kanalen kunden har opp mot butikken, og da må det jammen meg gå an å holde den oppdatert og korrekt. Men men, det er vel nok av folk som lar seg lure av disse såkalte tilbudene. Gode penger for Netshop er det vel også tenker jeg.

Endret av Ninjahamster
Jeg har hentet en 22" skjerm fra hentebu i Oslo, og har brukt min angrerett uten noen form for tull. Alt gikk raskt og greit uten noen form for slike problemer.

Da var du enten veldig heldig, eller så har NetShop sluttet med den forkastlige praksisen. Jeg håper for deres skyld at det var sistnevnte.

Gjest Slettet+6132
Det finnes en lang tråd her på forumet om Netshop og en kunde som ikke får erstattet et defekt hovedkort, saken har gått videre til forbrukerombudet.

Dermed er ihvertfall jeg skeptisk til å handle hos dem.

 

Det er flere slike "forbrukerinspektørene/hobbyjuristene"-hjelper deg tråder.

Om akkurat Netshop. Så det kan sikkert være grunn til å avstå fra tilbudene fra skeptikere. :)

Selv observerte jeg at en del varer ble satt ned natt til mandag (bl.a. CPU), men du får ikke se før/etter-priser.

(Bare Komplett som har slike -nn% "fakta" på web'en).

Som tidligere ekskunde av Netshop, så forstår jeg at folk har vært negative til tider med en del praksis som har vært gjennomført. Men det er alltid 2 sider av en sak.

 

Og man skal kunne tilgi butikker og folk for feil de har gjort tidligere. Så man skal ikke bære nag for lenge, det gavner minst av alt den som bærer naget.

 

Derfor vil jeg ved det rette tilbudet vurdere å teste Netshop igjen med et produkt som det er lite feil på og som jeg mest sannsynlig slipper å reklamere på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...