Fenixen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) enig med lektroluv at ingenting kan bli en konsollselger for sony når ps3 er såpass mye dyrere i kroner og øre enn xbox360.. Folk er noen gnitapunger ps3 er sjanseløs så lenge den ikke har en modell som kan konkurrere med arcade som garantert blir en stor hit under juletreet i år... Edit: Må og få sagt at når jeg kjøper konsoll, eller pc for den sags skyld så tenker jeg.. denne konsollen skal jeg ha i 4-8år fremover, dekker den mitt behov fullt ut? Om den dekker behovet mitt så gir jeg nå vel faen i om den koster 2000kroner ekstra, er ikke mer enn 4 spill, og spill har jeg vel kjøpt cirka 20stk av det året jeg har hatt ps3en min For min del var det blu-ray kombinert med noen sterke tittler (flere som i senere tid viste seg å bli multikonsoll) som gjorde at jeg valgte ps3. Blu-ray spiller måtte jeg hatt uansett så.. Endret 25. november 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Merkelig at alle PS3 spill tar så ufattelig lang tid å utvikle! Hvorfor ble PS3 til i det heile tatt? Hadde vært gul med bare xBOX 360 Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 "Merkelig at alle PS3 spill tar så ufattelig lang tid å utvikle! Hvorfor ble PS3 til i det heile tatt? Hadde vært gul med bare xBOX 360" -> Ja det hadde nok vært best. Microsoft skulle egentlig bare ha kjøpt opp Nintendo og Sony slik at de hadde monopol. Da ville alt blitt så mye bedre! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Øøøøøh? Er jeg ekstremt sanndrømt, dritings eller har jeg lest denne sniktitten før? Fikk en overdose deja vu her jeg sitter... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Den samme som før men jeg har funnet andre previewer som er bedre Og nye filmer er på gamersyde.com, og jeg kan ikke se dem i HD da pcen jeg er på ikke takler slikt, men fortsatt er det grafikken helt syk!! Men Gamersyde.com sliter med utrolig lag fordi det er jævla mangen som laster ned dem nye klippene eller streamer dem direkte!! Endret 3. desember 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du er ikke alene, Tharos. Begynte å lure på om var litt småtåpen da jeg innbilte meg selv at jeg har lest både artikkelen og kommentarene før. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du er ikke alene, Tharos.Begynte å lure på om var litt småtåpen da jeg innbilte meg selv at jeg har lest både artikkelen og kommentarene før. Du er definitivt ikke alene dette er en litt eldre artikkel som har poppet opp igjen med ditto komentarer Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Til informasjon så stemmer det at denne artikkelen ble publisert tidligere, ved en glipp. Ingen medier hadde lov til å skrive sniktitt på kampanjen før i dag, og vi trakk artikkelen tilbake siden vi ikke hadde fått med oss det. Lenke til kommentar
XmartycoreX Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hva skjer med tre helt like sniktitter? Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Den samme som før men jeg har funnet andre previewer som er bedreOg nye filmer er på gamersyde.com, og jeg kan ikke se dem i HD da pcen jeg er på ikke takler slikt, men fortsatt er det grafikken helt syk!! Men Gamersyde.com sliter med utrolig lag fordi det er jævla mangen som laster ned dem nye klippene eller streamer dem direkte!! Videoene ligger også hos gametrailers.com og der er det ingen problemer med laste ned.. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvorfor det? Er du bare ute etter å spille spill, så funker Arcade'n like bra som Elite. Men uansett: Elite (120gb) med 2 spill 2500,- PS3 (80gb) med 1 spill 4500,- 2000kr er MYE penger, spes i disse tider. Du får ikke lastet ned arcade spill i flertall, expansions til spill(Shivering Isles til Oblivion, mappack til COD4) eller demoer - så nei, den fungerer ikke like "bra". Man får ikke utnyttet alle mulighetene man har ved en Pro/Elite. Ei heller kan du (i USA da..) laste ned TV-show, filmer osv. Arcaden er tull å sammenligne med de "vanlige" utgavene - nettopp fordi den er en nedstrippet utgave. Den fungerer til spill man har på disc - og ikke noe særlig av det andre Microsoft kan tilby - dessverre. BTW: Hadde Sony valgt å strippe ned PS3 så den ikke hadde en stor harddisk - hadde den i det minste fortsatt vært markedets beste Blu-ray spiller. Haha, kilde til de prisene eller?? Å sammenligne spillkonsoll med hverandre er urettferdig fordi innmaten er forskjellig, men spillene er ellers helt like (multikonsollspill)? Les over. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvorfor det? Er du bare ute etter å spille spill, så funker Arcade'n like bra som Elite. Men uansett: Elite (120gb) med 2 spill 2500,- PS3 (80gb) med 1 spill 4500,- 2000kr er MYE penger, spes i disse tider. Du får ikke lastet ned arcade spill i flertall, expansions til spill(Shivering Isles til Oblivion, mappack til COD4) eller demoer - så nei, den fungerer ikke like "bra". Man får ikke utnyttet alle mulighetene man har ved en Pro/Elite. Ei heller kan du (i USA da..) laste ned TV-show, filmer osv. Arcaden er tull å sammenligne med de "vanlige" utgavene - nettopp fordi den er en nedstrippet utgave. Den fungerer til spill man har på disc - og ikke noe særlig av det andre Microsoft kan tilby - dessverre. BTW: Hadde Sony valgt å strippe ned PS3 så den ikke hadde en stor harddisk - hadde den i det minste fortsatt vært markedets beste Blu-ray spiller. Haha, kilde til de prisene eller?? Å sammenligne spillkonsoll med hverandre er urettferdig fordi innmaten er forskjellig, men spillene er ellers helt like (multikonsollspill)? Les over. Og du tror ikke det holder for de som kanskje aldri kommer til å gå online med maskinene sine? Rundt halvparten av dagens 360 eiere har aldri engang logget på Live. På tide å tenke litt utenfor din egen boks. At en maskin som koster flere tusen kroner mindre og kan spille de samme spillene er ganske mye mer interessant for mange. 1400kr for 360 og 1 spill (+ 5 arcade spill) eller 4500kr for PS3 og 1 spill på Elkjøp/Expert. Tror ikke lillebroren min griner over at han ikke har bluray i spill konsollen sin. Lenke til kommentar
Krabzta Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Check: "But Killzone 1..sucked before? so what made you think we want it more?" x) HAHAHA! Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Greit nok poeng, Magnar. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Etter å ha lest gamereactors sniktitt av killzone 2 må jeg si at jeg har blitt helt forhekset. Jeg elsket enern, og nå ser det ut som at 2ern blir en opplevelse uten like. Endret 11. desember 2008 av OpusNR1 Lenke til kommentar
Treningsbukse Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Har killzone 2 (ps3) split screen? Sånn at jeg faktisk kan sitte å spille med en venn som sitter ved siden av meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg