stalemate Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 La inn en hemmelig ordre (i den betydning at samboeren kommer til å lemleste meg, hvis hun får snusen i den bestillinga) på microplex, for å time den inn mot påskeferie, da Sjefen reiser på ferie. Tenkte at den kommer rundt den 8, da madamen reiser av sted. Men NEIDA! Den er allerede kommet til byen, 2 dager etter bestilling, og jeg på gjete postkassa som en gjetersmed i morgen og mandag... pokker ta! Jaja, det er jo tross alt god service da! sta|emate "When I say "jump!", she says "yea right" Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 hehe, bra service er ikke altid bra for kunden Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hadde samme problemstillingen med et skjermkort. Fikk det tilsendt på jobb. Mannfolk er noen skikkelige kyllinger. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 får håpe hun ikke oppdager det da Lenke til kommentar
Osram Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Alt for husfreden! -Hva er det for noe da? -Det er noe utstyr til dataen/fiskeutstyr/musikkinstrumentstasj. -Hvor har du fått det fra da? -Nei, det har jeg hatt lenge. -Jeg har ikke sett det før. -Joda, husker at jeg fortalte deg det jeg... Et triks som pleier å funke, men det krever litt tålmodighet: Når du får sånt så pakk det ut og gjør det litt møkkete/støvete/bulkete/ripete etc. så det ser brukt ut. Så legger du det innerst i et kott/skap/kjeller eller liknende og finner det "tilfeldigvis" et par uker etterpå. Da kan du komme jublende inn i stua og si: "Se hva jeg fant, denne husket jeg ikke at jeg hadde engang. Må ha kjøpt den for lenge siden." De ser jo ikke forskjellen på et gf4 og en 8mb edo-rambrikke allikevel. Lenke til kommentar
Osram Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Blomster? Det er jo det samme som å innrømme at du har dummet deg ut/har gjort noe du visste du ikke burde. Alle som har bodd sammen med en dame over lengre tid vet at når først den grensen er overtråkket er det ingen vei tilbake. Det er som å gi heroin til gjengen på plata. Første dose gratis og så er dem hekta. Det neste etter blomster blir nye smykker, nye gardiner, ny oppvaskmaskin (som om ikke hun er god nok), større hus, eget hobbyrom (hva skal dem med det? er ikke vaskerommet godt nok?), ny pels, egen bil ( ) etc etc etc... Du er herved advart: Don't go there! Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Blomster Velvel, jeg får si som det eminente bandet "Miss Dee", som dere bør skaffe dere CD av: "Jesus can't save my soul" i dette tilfellet. I og med at det da vil medføre sjonglering med husleiemidler, vil jeg si at jeg er under meget tykk is for øyeblikket Men! I'm givin' up food for funk /ev deler vet dere! sta|emate - martyr Hvis dere ikke hører noe fra meg neste uke, send noen for å lete etter meg i frysen! :o Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Blomster? Det er jo det samme som å innrømme at du har dummet deg ut/har gjort noe du visste du ikke burde. Alle som har bodd sammen med en dame over lengre tid vet at når først den grensen er overtråkket er det ingen vei tilbake. Det er som å gi heroin til gjengen på plata. Første dose gratis og så er dem hekta. Det neste etter blomster blir nye smykker, nye gardiner, ny oppvaskmaskin (som om ikke hun er god nok), større hus, eget hobbyrom (hva skal dem med det? er ikke vaskerommet godt nok?), ny pels, egen bil ( ) etc etc etc... Du er herved advart: Don't go there! Men roser "kan" fungere Edit: Du har et jævela bra poeng der Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hehe, når jeg leser poster som denne blir jeg bare enda mer glad i kjæresten min! Hun har kjøpt både printer, trådløst mus og tastatur! Det siste var at hun bestilte ratt og pedaler fra PSData for å overraske meg! Det er ikke så vanskelig å være glad i M-lady Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hehe, når jeg leser poster som denne blir jeg bare enda mer glad i kjæresten min! Hun har kjøpt både printer, trådløst mus og tastatur! Det siste var at hun bestilte ratt og pedaler fra PSData for å overraske meg! Det er ikke så vanskelig å være glad i M-lady Da veit vi jaggu hvem som er kjærringa i forholdet her Lenke til kommentar
Osram Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg kunnes sikkert skrevet masse om dette men: Vær advart. Hun har deg nå, og alt dette kommer du til å betale i dyre dommer for resten av livet. "Husker du den pelsen jeg så på? Og alle de tingene jeg kjøpte til deg den gangen..?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå