Iceman22 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Hei. En kompis av meg har 40gb japansk PS3. Problemet er at Kryss (X) virker som sirkel (O), så når man skal bekrefte må man trykke sirkel istedenfor X som er det motsatte av hva man gjør på vanlig europiesk maskin. Hvordan kan jeg fikse dette? Har nyeste firmware og språket er norsk. Endret 24. november 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
shaker Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ganske sikker på at det ikke går å gjøre noe med det Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har også japansk versjon. Er ikke mulig å fikse dette problemet desverre. Heldigvis er det ikke et problem når en har kommet seg inn i de fleste spill. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Son var det med den første psp`n min og. er noe drit Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 hva snakker dere om? Dette er grisekult! Ingen som ble konvertert da dere spilte FFVII? Om jeg ikke husker feil hadde MGS 1-3 dette også, ble hvertfall skuffet da jeg snurret igang 4'ern. Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Sirker har siden PS1 alltid vært "ok"-knappen, mens det alltid har vært X-knappen i Japan. Lil-H: Tror da x var "ok"-knappen i den europeiske versjonen av FFVII, men ikke i VIII og IX =) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Siden du har en "cactuar" som avatar, så tror jeg nesten på deg. Er 90% sikker på O er confirm i Europeeisk utgave av VII. Så det så =) Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Hvis man hacker PSP'n så er det mulighet å endre fra sirkel til X i menyen et sted har noen fortalt meg, håper Sony kommer med update en dag som gjør det mulig på PS3 også. Endret 24. november 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 synter bare å huske at det var med VIII at jeg ble VELDIG forvirret Er lenge siden jeg har spillet VII, så kan ikke være helt sikker Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvis man hacker PSP'n så er det mulighet å endre fra sirkel til X i menyen et sted har noen fortalt meg, håper Sony kommer med update en dag som gjør det mulig på PS3 også. Ja, jeg gleder meg til den dagen sony slipper en oppdatering som gjør det mulig å "hacke" PS3. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Husker det var sånn i FF7 ja! Måtte gjøre om slik at alle spill fikk det samme husker jeg. Fordi jeg likte det Japanske oppsettet langt bedre. Men det er en tilvenningssak egentlig. Nå igjen er jeg helt vant til å bruke krysset primært. Men om jeg har fyrt opp gode gamle FF7 igjen så hadde jeg sannsynligvis ubevisst brukt sirkel. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Hvis man hacker PSP'n så er det mulighet å endre fra sirkel til X i menyen et sted har noen fortalt meg, håper Sony kommer med update en dag som gjør det mulig på PS3 også. Ja, jeg gleder meg til den dagen sony slipper en oppdatering som gjør det mulig å "hacke" PS3. Alle Playstationer har altid vært omvendt X og O i Japan, om jeg husker riktig. I siste versjon av yellowdog-linux er det støtte for Sixaxis nå (gratis om ca 30 dager), og så får du tilgang til gfx-minnet nå, så det minnet har doblet seg, og endel bluetooth-dilldall. Du kan sikkert customize og hacke sixaxis så mye du vil der. Endret 26. november 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå