vegavnil Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Heisann! Kan jeg bruke hvilken som helst usb trådløs adapter på 360n? Jeg har ikke så lyst å bruke 700 spenn på en adapter. Har flere pc adaptere, så lurer på om det går an, eller om jeg må gjøre noe for at det skal funke? Takk:) Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Tror nok du MÅ bruke den svindyre 700-spenn saken desverre Vanlige USB-adaptere støttes ikke av xbox'en (Pga. manglende kompatibilitet og drivere) Du kan derimot dele nettverket på en laptop og bruke den som trådløst "nettverkskort". Les mer her! Men ikke regn med å få NAT-settings til "Open" på denne måten. (Jeg klarte det ikke når jeg kludret med dette). Endte opp med at jeg kjøpte Microsofts adapter EDIT: Skriveleif x) Endret 24. november 2008 av Leaκim Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Fikk den opp med maskinen, men nat var noe kluss med ja, så får nok kjøpe adapteren ja... Men tusen takk for respons Lenke til kommentar
groov Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Elkjøp solgte adapteret for 549 sist jeg var der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå