sega Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 har ett asus A7V266-e kort, jeg får klokket den max 30mhz. over det blir den ufattelig ustabil. har en xp2100palomino cpu og twinmos333 ram, men ikke snakk om at jeg klarer å klokke den mer enn de lusne 30mhz. øke voltstyrken nytter heller ikke. kjøling har jeg nok av. noen gode forslag ? Lenke til kommentar
sega Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 takk for hjelpen da Lenke til kommentar
thomaspeck Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 HaHaHa HoHoHo Synd for deg! Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hehe... jeg har xp 2000 palomino selv å jeg får tyna max 100 MHz extra ut av den:( tror det er noe med den JÆ*** kjernen der! Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hehe tredve... hm.. ja, hehe, d, var ikke akuratt noe serlig.. heh. Tror det er Xp2100 palmino som er den vanskligste cpu'en å overklokke.. Vist den hadde vert T-bred b kjerne hadde saken vert en annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå