lasse_hansen87 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei sann.. Begynte å spille LBP igår, og har 2kontroller, kan jeg da spille 2player? Hvordan? Kan lissom ikke se noe meny på spillet... Og hvordan kan jeg evt starte på nytt i hele spillet??? Kan jeg starte å spille med 2player ifra førsten da?? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 For å spille 2 player er det bare å skru på den ekstra kontrollen så dukker det opp en sackboy til. For å starte hele spillet på nytt er det vel bare å slette savefilen. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 okay, kan jeg skru på denne under spillet??? Og en annen ting, hvis jeg har ordna min sackboy med klær eller noe sånt.. Og vi spiller 2player, kan spiller 2 også tilpasse sin sackboy? og hvis jeg så spiller alene engang, og så spiller nr.2 kommer igjen, forsvinner det da?? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 ja 2playern kan også customize klær, spilte 2 player i 5 min, var ufattelig gøy, tror jeg skal skaffe meg LBP Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) hvis du velger at 2dre playeren er "gjest" så lagres ingenting....for at ting skal lagres så må du opprette en brukerprofil for spiller nr 2 Edit: Og 4 player er artigere Endret 24. november 2008 av dweebster23 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 hvordan oppretter jeg en brukerprofil i spillet for 2player a?? Og kan man bare fjerne savegamesen for å starte på nytt i spillet? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ny brukerprofil må du sette opp på selve maskina fra XMB, på samme måte som da du satte opp den første prukerprofilen. For å starte HELT på nytt, må savegame fila slettes ja, men i LBP kan du når som helst spille de brettene som er låst opp. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 så man må altså opprette en bruker til på maskinen for at spiller nr2 skal kunne lagre sin figur? Lenke til kommentar
heikkih Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 så man må altså opprette en bruker til på maskinen for at spiller nr2 skal kunne lagre sin figur? Korrekt. Dermed får spiller-2 sin egen figur også dersom hun vil spille alene og er logget inn som seg selv. Synes dette er genialt og det burde fungert slik på alle multiplayer-spill. Enkelt og brukervennlig. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 En annen ting ang LittleBigPlanet, jeg har endel drit på ps3èn min, å lurer på å formatere den og legge inn spilla på nytt snart.. Kan jeg da kopiere savegamesèn, å formatere og legge inn LBP med savegame`sen å så forsette der jeg slapp?? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 tror det er mulig å legge saves over på minnepenn eller ekstern harddisk, så lenge det er fat filsystem. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 okay, forstår.. men det er kanskje ikke vits i å formatere? er kanskje bare å slette det jeg ikke skal ha der? selv om det er endel Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 En annen ting ang LittleBigPlanet, jeg har endel drit på ps3èn min, å lurer på å formatere den og legge inn spilla på nytt snart.. Kan jeg da kopiere savegamesèn, å formatere og legge inn LBP med savegame`sen å så forsette der jeg slapp?? Det er mulig, ja men vær OBS: Overfører du gamesave til minnepinne (eller et annet lagringsmedium), for så å legge det tilbake på PS3en, mister du muligheten til å ta flere Trophies på den saven. Da må du altså starte en ny save for å ta trophies. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 oki, jeg forstår. man kan altså ikke kopiere over trophies til minnepenn? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 hvis jeg da lager en bruker for en kompis på min ps3, å jeg sitter å spiller LBP og en kompis slår på og bruker den andre kontrollen min.. Vil han da få en egen figur, eller må han starte spillet og spille litt på hans "konto" på min ps3? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det var da svært så mange spørsmål... Altså: 1. Når du slår på en kontroller, noe du kan gjøre når som helst, enten du spiller et brett eller sitter å klør deg i rompa, så får du valget om hvilken konto kontrolleren skal brukes på. 2. Kontroller 1 vil bestandig bruke den kontoen som du er inne på når du starter spillet. 3. Velger kompisen din sin konto hver gang han slår på kontrolleren sin, vil han få samme kostyme han brukte sist, så fremt ingen andre har brukt kontoen hans og fucka opp. 4. Velger kompisen din en annen konto når han slår på kontrolleren sin, vil han få opp det kostymet som er lagret på denne kontoen. 5. Ønsker kompisen din å dra hjem i løpet av et spill, kan han bare slå av kontrolleren og vente i 5 sekunder, så forsvinner han fra spillet uten at det påvirker deg. Du kan bare fortsette å spille. 6. Din kompisen kan også være med å bygge baner. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 aha, jeg forsto.. Bra forklart. Da vet jeg det jeg trenger å vite. Takk skal du ha Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 ett spørsmål. hvordan i alle dager slår man av kontrolleren? kom til ett 2 player sted i går men ingen å spille med så prøvde å håndtere 2 kontrollere, funka såvidt, men ble aldri kvitt han igjen!! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hold inne PS knappen (den i midten) i noen sekunder til du får opp en meny. Derfra velger du bare "Slå av kontroll" Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 simpelt, takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå