Gå til innhold

LittleBigPlanet 2player, funker dette?

lasse_hansen87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så man må altså opprette en bruker til på maskinen for at spiller nr2 skal kunne lagre sin figur?

Korrekt. Dermed får spiller-2 sin egen figur også dersom hun vil spille alene og er logget inn som seg selv.

Synes dette er genialt og det burde fungert slik på alle multiplayer-spill. Enkelt og brukervennlig.

Lenke til kommentar
En annen ting ang LittleBigPlanet, jeg har endel drit på ps3èn min, å lurer på å formatere den og legge inn spilla på nytt snart.. Kan jeg da kopiere savegamesèn, å formatere og legge inn LBP med savegame`sen å så forsette der jeg slapp??

Det er mulig, ja men vær OBS: Overfører du gamesave til minnepinne (eller et annet lagringsmedium), for så å legge det tilbake på PS3en, mister du muligheten til å ta flere Trophies på den saven. Da må du altså starte en ny save for å ta trophies.

Lenke til kommentar

Det var da svært så mange spørsmål...

Altså:

1. Når du slår på en kontroller, noe du kan gjøre når som helst, enten du spiller et brett eller sitter å klør deg i rompa, så får du valget om hvilken konto kontrolleren skal brukes på.

2. Kontroller 1 vil bestandig bruke den kontoen som du er inne på når du starter spillet.

3. Velger kompisen din sin konto hver gang han slår på kontrolleren sin, vil han få samme kostyme han brukte sist, så fremt ingen andre har brukt kontoen hans og fucka opp.

4. Velger kompisen din en annen konto når han slår på kontrolleren sin, vil han få opp det kostymet som er lagret på denne kontoen.

5. Ønsker kompisen din å dra hjem i løpet av et spill, kan han bare slå av kontrolleren og vente i 5 sekunder, så forsvinner han fra spillet uten at det påvirker deg. Du kan bare fortsette å spille.

6. Din kompisen kan også være med å bygge baner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...